Ultima zi de scoala

Pentru ca sotia mea a postat , “Prima zi de scoala” eu incerc sa postez ” Ultima …

la Liceul de informatica – din Petrosani”care, pentru toata familia mea si nu numai, a fost mult mai cu “suspans” decat prima…

Si daca inceputurile precizate de ghiocel07 in bogul personal, postate in 17-18 sept  s-au desfasurat la Scoala Generala  I.G.Duca din cartier , sfarsitul scolii a avut loc cu mult suspans, cu un final fericit pentru familia mea, la Liceul de Informatica

Tensiunea s-a terminat doar dupa Bac dar nu doresc la nimeni sa treaca prin ce am trecut noi; profa de franceza (nu-i dau numele ca sa nu-i fac reclama) m-a incaruntit in cateva luni cat toti profesorii in 12 ani. Si asta ghici pentru ce …ca i-a cazut , vezi d-ne , usa de la clasa in cap in timp ce intra la ora … protagonist… ghici cine ?… ati ghicit cred… Cristi SERB.

Daca urmariti atent filmuletul se poate vedea starea de spirit a d-lui CriSerb in acele zile de sfarsit de an cand toti copiii erau bucurosi cu exceptia celor care : nu aveau incheiata media la franceza.

Noroc ca nu am fost filmati si noi parintii….

Dar acum dupa aprope 10 ani o luam ca pe o faza interesanta  din viata, care a dat culoare adolescentei cuiva…

Multumim si pe aceasta cale familiei Voicescu Benor Dorelian …stim noi pentru ce…

Posted on 18/09/2007, in Amintiri. Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. “aschia nu sare departe de trunchi”
    Frumos post… la mai multe…

  2. Esti din Petrosani? Il stiii pe George?

  3. @dadatroll- sunt din Arad, stau de 30 de ani in Petrosani, nu-l stiu pe George…
    Poate daca imi spui si numele.!

  4. ” Totul e bine cand se termina cu bine!”

  5. La anul …sper ca al meu fiu sa nu pateasca asa ceva… dar o gluma cu usa ar putea face……

  6. George, din Petrosani.

  7. Il stiu eu, lucreaza la Mc Donald’s-ul de langa Metrou…

    Sa-l saluti cand il vezi :)

  8. Eu il stiam personal pe George din Petrosani, dar uitasem de el. Multumesc ca mi-ati adus aminte. Am vorbit chiar acum 5 minute cu el. E bine, transmite salutari la toata lumea si intreaba cine e dadatroll.

  1. Pingback: Primul loc in Blogs of The Day ??? | Nimic ce merita citit :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

