Taiatul sub limba

Citesc in numarul de azi al Ziarului Vaii Jiului un articol interesant : “La Lupeni, l-am intalnit pe “ultimul taietor adevarat sub limba din Europa”

Este vorba de Cornel Ciobanu, un naturisc, care trateaza “boili nevindecabile, sau partial vindecabile” zice el, de mai bine de 25 de ani. Meseria a mostenit-o de la tatal sau care a profesat-o 30 de ani. Circa 50.000 de pacienti i-au trecut pragul… 

Mai auzisem sau vazusem la televizor un individ care prin taierea sub limba elimina din organism toxinele adunate in sange dar nu retinusem ca locuieste  asa de  aproape . 

In interviul luat de Corneliu Bran,  Cornel Ciobanu explica  existenta a doua vase de sange sub limba, unul care comunica cu fierea si ficatul, altul cu inima, splina si pancreasul.  Prin taierea sub limba sunt eliminate toxinele din aceste organisme , sangele se subtiaza imediat , organismul  simtind foarte curand efectul benefic.

Afirma ca reuseste sa vindece hepatita B si C , hipertensiunea arteriala, colesterolul, diabetul dar si impotenta .

Vorbeste la un moment dat de constipatie, un rau care produce alte, multe rele, de durerile de cap care pot aparea de la o fiere lenesa, strangulata, cu nisip sau mal dar si despre alte multe boli . Dupa taierea sub limba trebuie urmat intodeauna un tratament naturist , din fructe si ceaiuri pe care-l prescrie de zeci de ani si la cre tine cu sfintenie.

Sincer sa fiu eu sunt cam sceptic si ma cam indoiesc de vindecarile astea miraculoase . Dar vorba unora, daca nu face bine cu siguranta rau nu face …

Dar mai bine cititi articolul in intregime .

Daca unul dintre voi, sau cunostinta de-a voastra, a beneficiat de tratament sau stie mai multe, astept cu nerabdare comentariile .

Poate poate,  imi iau si eu inima in dinti …

Posted on 28/01/2009, in boli, boli cardiovasculare, Ciobanu Cornel, diabet, impotenta, infarct, taiatul sub limba. Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Vreau sa spun……ca am vost si eu taiat sub limba…..am fost in Hunedoara…..si eu sant din Pascani……ce pot sa spun ……ca atunci pe moment…simti cum paraca iti ia cineva durerea de cap cu mana….si simti asa in organism….parca teai eliberat de ceva…….te simti in largul tau……..si mai vreau sa spun….ca de atunci ma tai singur sub limba……..si mai fac si la cativa amici deai maii:D

  2. Din care Pascani esti? din jud. Iasi? daca da, z-mi cum pot lua legatura cu tine….si eu vreau sa ma tai sub limba….

  3. Andrei , e ok metoda crede-ma pe cuvant…am fost si eu personal in 1988 langa Hunedoara,la o batranica din Racastie…

  4. Ma tai sub limba de doua ori pe an la Dl. Ciobanu , vreau sa va spun ca ma simt extraordinar !!! Medicii care spun ca acesta metoda nu e eficienta sunt niste IDIOTI !

  5. salutare
    si bunica mea taie sub limba
    dak va interesea-za id meu este: QQANA_13@YAHOO.COM

  6. ruse mihaela

    Eu am fost in Bucuresti la DOMNUL CIOBANU si mi-a taiat sub limba ma simt bine este un om de nota 10 vin oamenii la el ca la o bine cuvantare.Sigur ca prima data ai o teama dar dupa ce ii treci pragul dispare. SANATATE MAXIMA SI INCREDERE TOTALA

  7. mihaela imi dai si mie ,te rog adresa d-nului ciobanu?
    multumesc!

  8. CABINET LUPENI :0254-561-126

    MOBIL :0722-715-441 SAU 0723-156-937
    COSMOTE : 0762-284-760

  9. prima confirmare ca medicina complementara are efecte a fost cand trebuia sa conduc masina pe un drum lung dar o lombosciatica cu heipareza piciorului stang m-a inpiedecat planul.In disperare mi-a venit in minte o carte de acupunctura scrisa de dr.Ionescu Targoviste in care dadea si anumite puncte folosite la afectiunile avute. Am stat in fotoliu si cu 4 ace flambate am abordat punctele indicate in cate. Dupa circa 5-6 minute m-am ridicat depe fotoliu cu o amelioare de 90 % si am plecat la drum.
    Experimentul taierii sub limba a fost pe baiatul meu convalescent dupa hepatita A de catre o femeie in varsta.Pentru incurajae am suportat si eu procedeul.Ambii ne-am simtit f.bine. De atunci practicsingur acupunctura si taierea sub limba care nu este o mare filozofie ca executie dar are efecte remarcabile.

  10. SUNT F MULTUMIT DE REZULTATELE TAIERII SUB LIMBA.MA NUMESC MARIAN SI AMFOST DIAGNOSTICAT CU HEP TIP B.AM APELAT SI EU CA SI ALTII LA D NUL CIOBANU CORNEL LA ACEASTA PRACTICA .ESTE CHIAR ADEVARAT CE SE SPUNE.ARE MANA USOARA SI LUCREAZA STERIL IN COMPARATIE CU CEI DIN SPITAL.ESTE UN OM CARE CUNOASTE F MULTE DESPRE ANATOMIA CORPULUI OMENESC.LA MINE S A NEGATIVAT ACES VIRUS .AM ARATAT DR.CARE MA AVEA IN EVIDENTA SI NU I VENEA SA CREADA.MULTUMESC CA AM SCAPAT.LA REVEDERE.POT SA LAS SI UN NR DE CONTACT PENTRU CEI IN SUFERINTA.0722715441 SI MAI ARE 0723156937

  11. ciao as vrea sa stiu mai multe despre simptomele pe care le aveati inainte de a va taia sub limba

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

