Harta cu drumurile care necesita vigneta in UNGARIA

Pentru toate drumurile si bucatile de drum marcate cu rosu , pe harta alaturata trebuie sa aveti vigneta. Atentie datele autoturismului sunt depuse intr-un calculator, fara a se emite vigneta propriuzisa.  In trafic sunt masini speciale care va citesc numarul si calculatorul le spune daca aveti sau nu achitata taxa. Nu va jucati !

Harta pe care v-am scanat-o am luat-o in luna iunie anual acesta de la un punct de cumparate vignete din Ungaria (Nadlac) .Taxa pt 4 zile este de 1530 forinti, cca 6-8 euro

Marita si sectionata in doua o aveti mai jos :


De aici am obtinut vigneta si harta:

Va reamintesc si vitezele legale in Ungaria :

Posted on 25/06/2009, in harta cu drumurile care necesita vigneta, vigneta Ungaria. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Am nevoie sa ajung cateva zile la Szeged de la Arad. Din cate am inteles eu de pe harta, drumurile cu rosu necesita vigneta.
    Inseamna ca trebuie sa-mi cumpar vigneta pana la Szeged?
    Multumesc.

  2. @Cristian – Da, eu asa stiu ca ai nevoie !

  3. lucian vlad

    daca ai masina pana in 3.5 tone nu iti trebuie vigneta pana la szeged. doar ce depaseste 3.5 tone

  4. ionut huma

    poti sa o cumperi si online pe http://vinieteungaria.evignette.com

  1. Pingback: Vigneta in Ungaria « sip " to be or not to be "… blogger

  2. Pingback: Din nou despre taxa de autostrada « sip " to be or not to be "… blogger

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

