Biserica Icoanei

Pentru ca sunt persoane care vin de departe si nu stiu cum si unde sa ajunga la cununia religioasa a fiului meu pun mai jos o harta unde este  marcata Biserica Icoanei – biserica la care are loc ceremonia.

Masa festiva are loc intr-o locatie foarte apropiata.

Mai jos aveti o harta interactiva unde am marcat drumul de la Pitesti (A) la Bucuresti – str. Icoanei (B)-:

Si mai multe amanunte la tel : 0722/207377

Si pentru cei  care au nevoie de cazare doua linkuri utile : cazare in apartamente sau in hoteluri

Posted on 20/09/2010, in Biserica Icoanei. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. angellique

    Buna ziua,
    si eu trebuie sa ajung la biserica Icoanei si restaurantul Fleur de Lys, rugamintea mea este: ma puteti ajuta cu un hotel in apropierea restaurantului?
    Multumesc

  2. @angellique – Cauta cu google e sfatul meu !

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

