MyEnel – o chestie desteapta

Nu stiu cum sunteti voi dar eu sunt de o comoditate exagerata .

M-am bucurat enorm cand am constatat ca pot face platile de acasa, cu 24Banking, zi si noape, chiar si-n zilele de sarbatoare.  In ce priveste plata facturii de curent  la Enel aveam o problema. Nu cu plata asta o faceam rapid, cum va spuneam…

Cum data intervalului atribuit privind comunicarea indexului curent al contorului era ulterioara facturarii cu cca. o luna aveam probleme cu comunicare indexului real, uitand pur si simplu, si-mi amintindu-mi uterior cand termenul de comunicare expirase.

Ori multumita juniorului, tot lui,  am aflat ca pot transmite citirea reala a contorului si prin intermediul internetului , prin  intermediul siteul Enel.ro

Va explic pe scurt , in caz ca nu cunoasteti smecheria, e foarte simplu:

1 Trebuiesa acesat siteul Enel.ro sectiunea Clienti;

2. In zona MYEnel – inregistreaza-te ! E nevoie de codul Eneltel si cel  de client. Iti creezi un nume de utilizator ;

3. Primesti un mail  prin care ti se comunica parola de acces;

4. A doua zi poti deja sa te conectezi la serviciu folosind parola transmisa . Ai posibilitatea,  in MY Enel – contul meu,  sa-ti urmaresti :

- Evidență facturi și consumuri energie

- Istoric indexuri contor

-  Evidență plăți

- Compară consumul de energie

- Înregistrare index online

Pe mine m-a interesat mai mult sa pot transmite noul index al contorului (cel real) pentru a nu avea diferente semnificative, de la o perioada la alta, la facturare . Nu e de loc lipsita de interes evidenta facturilor, a istoricului indexului contorului , poti chiar urmari daca bani tai le-au intrat in cont , sau compara consumul de energie pe ultimii 3 ani.

Un serviciu minunat  ! BRABO Enel , multumesc Cristi !

Posted on 20/04/2011, in citire contor, Enel, index contor, transmitere citire contor. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Buna ziua,

    Intr-adevar e foarte util acest cont. Pe blogul meu la adresa http://dancioca.wordpress.com/2010/10/01/noi-facilitati-pe-site-ul-enel-ro/ am scris si eu un comentariu despre My Enel. L-am actualizat cind am primit un email de la Enel in care mi se reamintea ca in urmatoarele 10 zile pot trimite citirea contorului. Sper ca in curind sa se anunte pe email si SMS emiterea facturii si sa se poata plati on line cu cardul direct pe site.
    Referitor la plata eu platesc factura din contul ING BANK.
    Tot pe blogul meu la adresa http://dancioca.wordpress.com/category/informatii-utile/ sunt informatii si comentarii despre conturi on line de la Enel, Eon si Romtelecom si despre compararea online a biletelor CFR. Conturile on line le folosesc si eu si sunt OK. Bilete online nu am avut inca ocazia sa cumpar.

    Cu stima,
    Dan Cioca

  2. @Dan Cioca
    @ocsike – Mersi domnilor !

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

