Din nou pe Transalpina, azi Obarsia Lotrului – Sebes

Dupa cum va relatam ieri am reusit s-o pacalesc pe Ghiocel de data asta, si duminica am plecat, din nou, spre Obarsie. Pana la limita judetului (altitudine 1600m)  drumu’ ca naiba dar il stiam deja. Am mers incet sa n-o stricam pe Sofronica.

Din informatii drumul pana la Sebes ar fi de cca 80 de km.  Traseul complect il puteti vedea aici dar momentan si in widget-ul alaturat.

Pe prima portiune este nou, arata foarte bine asta pana la Cabana Oasa.  Sunt portiuni neasfaltate pe la podete si in zonele cu  proble de alunecare de teren, unde  se inalata ziduri de sprijin dar in rest este OK.  Dupa Oasa drumul pare deja destul de vechi , pe alocuri refacut, si aici se mai lucreaza la podete si ziduri de sprijin. Esential este ca de la Sebes se poate ajunge fara probleme pana la Ranca si de aici mai departe la Tg Jiu sau Rm Valcea.

ATENTIE insa !

Drumul nu este terminat, as aprecia eu cam 25% , si ma refer aici la toata distanta Sebes – Ranca- Novaci.

Nu este un drum de alergat. Sunt multe curbe, se mai lucreaza in multe locuri, deci se poate vizita in weekend, mers lejer cand  ai timp dar daca ai o treaba si te grabesti  recomand traseele alternative:  Valea Oltului, Valea Jiului .

Traseul fiind nou pentru noi  putem spune ca este inedit . Foarte frumos si dificil mi s-a parut  Novaci – Obarsia Lotrului, care merita vazut.  La fel de frumosi mi s-au parut si primii 19 km catre Oasa . In rest, drum frumos pentru Bucuresteni prin vai de munte, printr-un defileu , dar pe mine care fac saptamanal Defileul Jiului nu  m-a impresionat prea mult.

Mai am de parcurs inca o bucatica din Transalpina , cea care se indreapta spre Sibiu , si undeva in dreptul comunei Sugag o ia la dreapta pana la Saliste, aici intersectand  soseaua Deva- Sebes- Sibiu .

This slideshow requires JavaScript.

Posted on 20/06/2011, in Obarsia Lotrului, Sebes, Transalpina. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. Stii ce nu-mi place la blogul tau? Pozele. Pune-le si tu normal, lasa sideshow-ul ala ca nu e frumos.

  2. Arata bine. Fumoasa plimbarea.
    Pentru ca sunteti din zona, as vrea sa va intreb care e starea drumului Obarsia Lotrului-Petrosani-Hateg-Deva. Multumesc.

    • Obarsia Lotrului – Petrosani foarte proasta, mergi prin gropi cu15km/h.
      Petrosani – Hateg – Deva – bun dar sunt 3-4 zone unde se lucreaza si se circula, cu semafoare, pe un singur sens.

  3. OK, multumesc. Trebuie sa ajung de la Pitesti la Deva si la gandeam la o alta varianta de drum decat clasicul Valcea-Sibiu.

    • Daca te grabesti mergi pe drumul clasic. pe Valcea -Sibiu sau a fel de bine pe Valcea -Tg Jiu – Petrosani – Deva . Si-n varianta a doua drumul e bun exceptie cam 10 Km inainte de Sadu care sunt groaznici, plin de gropi.
      Nu-ti recomand daca te grabesti sa vi pe Voineasa.

  4. as dori si eu sa va intreb cum este drumul de la obarsia lotrului spre sebes

    • Se poate merge dar sunt cateva portiuni, nu prea mari, in general pe la podete, unde inca se lucra si drumul lasa de dorit. Dar poti mergi , as zice eu linistit .
      Asta daca nu esti chiar exagerat cu grija fata de masinuta ta ! In pozele expuse chiar se vede portiunea cea mai rea, 100 – 200 de metri .

  5. am un matiz
    se poate cu el?

    • Se poate, Matizul este o masina foarte buna. Am testat-o destul si eu fiindca a avut una si Cristi, fiul meu .

  6. ok, multumesc foarte mult

  7. Cum considerati?Merita ca de la Sibiu sa mai schimb putin drumul,sa merg pana la Sugag si de-acolo sa fac Sugag-Sibiu?Este amenajat?Sau merg pe propria raspundere?Nu este nicio graba,mai ales ca am inteles ca sambata e vreme frumoasa,deci nu ar fii prolema de timp.

    Multumesc!

  8. Pardon,Sugag-Sebes!

  9. silvia vilcu

    Ce mai stiti despre starea drumului Petrosani- Obarsia Lotrului? Multumesc! Silvia Vilcu

    • Foarte prost dar se poate merge. Mergi incet pana la limita judetelor, de acolo mai ai doua trei portiuni scurte, proaste.
      Drum bun!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

