As fi ramas acolo tot concediul !

Revenind la concediul ce tocmai s-a terminat, ne apropiam de Rotterdam, cand pe malul  marii vad  niste pescari . Decid de unul singur,  un popas.

Nu departe, in cautarea apei, dam peste  o zona de inchiriat barci, canoe.

Oprim in dreptul unui restaurant din dreptul caruia se vedeau un port de iahturi. Incerc sa ajung la ele si nimerim intr-un camping.

Avem posibilitatea sa vedem cum arata la olandezi un camping. Si am vazut !  Doar un cort si mai multe rulote, intr-o padurice , in apropiera marii. Curatenie si  “disciplina ” peste tot.

Am incercat sa gasesc peturi si hartii aruncate pe jos

N-am avut noroc

Zonele de campare erau numerotate dar nu si trasate :

Ce sa mai zic, frumos , civilizat , curat .

Intr-o zona , lagunara sa-i zicem, apa era de adancime mica,  mai multa lume  incerca  sa se initieze in surf-ul cu vele.

De jur imprejurul apei mai multe rulote, oameni care se bronzau, beau bere  , intr-un cuvant se relaxau .

As fi ramas acolo tot concediul  !

Nu departe  un restaurant, un magazin de inchiriat  surf-uri, un altul cu produse si echipamente specifice acestui frumos sport.

Copiii se balaceau iar parintiii isi beau berea linistiti pe terasa restaurantului

N-am plecat pana n-am vazut si barcile, bineinteles, doar eu ca pe Ghiocel n-o interesau !

Despre barci o sa mai vorbim petru ca, ceasul rau pisica neagra, la iesirea din Rotterdam am dat peste un magazin specializat de barci  si accesorii. Si aveau si barci pneumatice ….

Cu parere de rau a trebuit sa plecam cazarea noastra fiind  rezolvata la mai bine de 50 de km.

In toata aceasta imensitate, plaja, camping … mi-a atras atentia apartaul de taxat din imagine !

Posted on 21/06/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Ei da, asa mai merge :P Frumos. Abea astept sa plec si eu pe undeva si poate sa ma dau cu niste barci d’alea :)

  2. Ati stabilit ceva cand, unde plecati ?

  3. Nu. Inca nu aveam nici un plan

  4. Te sfatuiesc sa mai citesti o data ;)

    • Obarsia Lotrului – Petrosani , 22 de km, de la limita judetelor spre Petrosani rai de tot. In rest Petrosani-Deva bun, sunt cam 3-4 semafoare unde se pierde timp dar drumul e bun.

  5. Ce legatura are comentaiul asta cu postul de mai sus? Ziceam sa citesti ca e plin de greseli ;)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

