Pescuit in Olanda

O pofta nebuna de pescuit  mi-au facut-o niste tineri, olandezi,  care i-am intalnit  la pescuit,  cu cortul.

Norocul meu a fost ca am vazut canalul, intr-o mica localitate cocheta,  pe care navigau vaporase si barci …  Am parasit din nou soseaua si mi-am luat aparatul de fotografiat.

Eu fotografiam pescari si barci – Ghiocel flori si minunatele lor casute .

Dat poate vreti sa le vedeti si voi :

Era de dimineata. Probabil ca oamenii nostri abia ce se sculasera. Betele sunt in apa soarele prevesteste o zi minunata, ce mai , sa tot pescuiesti…

Barcile astea mari cred ca-i deranjeaza putin  dar oamenii persevereaza !

Traficul era mare. In 5-10 minute , cat am  ramas in zona, au trecut pe langa noi o duzina de vaporase.

Unul mai frumos ca altul.

Nu era de loc mica “garla” …

Intre timp podul mobil s-a ridicat si traficul pe sosea s-a oprit

Intre timp, cum va spuneam,  Ghiocel remarcase frumusetea casutelor de pe malul apei:

Trebuie sa recunosc nici mie nu-mi displaceau . Mici, modeste dar minunate , facute cu foarte mult bun gust

Observati calitatea constructiilor  dar si talentul olandez privind amenajarea

Simple, nu grandioase ca la noi dar foarte cochete si practice

Am plecat din zona dar n-am facut multi kilometri  si a trebuit sa oprim din nou . Cred ca ma inteledeti …

Tot un sat ” prapadit ” …

Nu stiu ce parere aveti voi despre asemenea locuri dar pentru mine reprezinta chiar  Raiul pe pamant !

Si sa va prezint cateva casute care nu sunt langa apa dar nu-s nici departe

Nici Ghiocel nu se poate opri din fotografiat

Oameni modesti, care traiesc , nu mai spun la tara – ar fi o ineptie,  o sa spun, departe de oras …

Gata cu asta m-am oprit ! Cred ca v-am plictisit destul …

Zona in care au fost facute ultimele poze o puteti vedea si  live , in filmuletul din widgwts.

Posted on 27/06/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara, pescari, pescuit, pescuit in Olanda. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. DORESC O ADRESA DE PESCUIT IN OLANDA

    • Imi pare rau dar nu te pot ajuta.
      Dupa atata timp nici locatia din poza nu mai stiu sa-ti spun unde este!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

