Termocentrale …

Stiu ca n-am voie … dar la intoarcere de la Craiova , am profitat de timpul bun, si am facut cateva poze . In zona Turceni-ului mi-a atras atentia un interesant apus de soare , care l-am imortalizat, prin parbrizul masinii.

poza 1

Cred ca este una dintre cele mai bune poze ale mele

poza 2

poza 3

poza 4

poza 5

poza 6

V-am dat toate variantele in ideea de a-mi spune si voi care va place.

Un peisaj mirific si interesant l-am imortalizat, un pic mai tarziu, la termocentarla Rovinari .

poza 7

poza 8

poza 9

]

Posted on 26/02/2012, in fotografie, poze, Rovinari, termocentrale, Turceni and tagged , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Sip…pe langa post;) aplicatia ta cu salariul imi greseste la calcul;))

  2. Da Sip asteptam cu nerabdare sa scrii ca e valabila numai pentru Romania;))

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

