Jos palaria pentru bloggerii Hunedoarei


Ieri, duminica, 14 decembrie,  am avut placerea sa particip pentru a treia oara la o intalnire a bloggerilor hunedoreni – ‪#‎blogmeethunedoara‬ .

Capul  „rautatilor” Sebastian Bargau organizatorul dar nici Denisa nu face exceptie !

Au participati oameni dragi mie fata de care imi scot palaria – bloggerii hunedoreni – as merge putin mai departe, blogeri ai Hunedoarei !

De cativa ani, ei blogerii Hunedoarei, Bargau Sebastian si Denisa,  Calin Bobora si Alin Barna sunt pritenii mei. Ne intalnim cu drag, am participat la frumoase actiuni ale lor. Oamenii astia vor sa schimbe ceva si, cu siguranta, nu numai ei,  si-au atras de partea lor oameni faini din tot judetul si chiar din cele invecinate. Putini sunt cei din zona bloggosferei care nu-i cunosc.

Ieri, pentru ca Ghiocel era bolnavioara, n-am mers singur la Hunedoara am luat cu mine un tanar minunat, pe Lucian Florescu , unul dintre tinerii bloggeri petrosaneni. Pe cca 75 de km am reusit sa-i fac capul mare cu viata mea si povestile mele,  el mult mai putin mie, nu mai putea vorbi de mine! Tanarul mi-a placut si-s convins ca pe viitor vom fi tot mai aproape, eu cred ca  stiu sa ma apropii de tinerii de valoare.

Dar sa revenim la Bloggmeeting – Hunedoara .

„Bucatarul”  Bargau s-a depasit pe sine, dupa ce ca a facut o multime de briose, peste noapte, asta doar ca s-o bata pe sotia mea, la cantitate ca … la calitate nu avea nici o sansa ( Bobora vezi cu cine ti si sper ca-ti menti afirmatiile ?)

A preparat o fasole la ceaun, ce mie mi-a „excitat” amintirile din armata,  de s-a facut o mare coada la servire….

Vorba unui coleg, ca la puscarie statea lumea, cu farfuria-n mana, sa-si primeasca ratia. Sa nu mai spun ca unii au stat … si de doua ori.

Cu siguranta poate nu trebuia sa va arat asta, sotia a fost servita  …preferential !

De ce sa nu recunosc, si eu as fi facut la fel, ca doar de maine tot acasa mananca …

Am socializat timp de bune ore pana cand, rand pe rand am plecat spre casele noastre. Ma bucur ca problema politica a fost mai de loc abordata, probabil constienti fiind ca in tara asta e nevoie, mai mult ca niciodata, de UNITATE.

Eu m-am grabit spre casa putin ingrijorat fiind de  soarta consoartei mele, Lucian, sper ca m-ai iertat!

Asa s-a incheiat o zi frumoasa petrecuta in compania bloggerilor hunedoreni !

Si ei au participat la  blogmeethunedoara : Mihai Brânda, Raul Nicolae Malea, Adi Sonia Spatariu,Bachnev Cosmin, Daniel Mitre, Adriana Lazar, Mihai Branda, Boboutanu Dan . Cu siguranta mi-au scapat cativa, nu-mi ies la socoteala … HELP !!!

In final ma simt obligat sa multumesc gazdelor  ecoswiss.ro pentru locatia pusa la dispozitie unde ne-am simtit minunat si unde vom reveni, ori de cate ori, cu mare placere !

Posted on 15/12/2014, in #‎blogmeethunedoara‬, bloggerii Hunedoarei, bloggerii Hunedoreni. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Să vă fie de bine! 🙂
    Trebuie să fi fost tare fain!

  2. Ar trebui sa am motive de suparare? 🙂

    • Ma gandeam doar la faptul ca puteam sa mai ramanem … pe baricade (ca am plecat mult prea repede) ! Si unde mai pui ca tu puteai sa fi driver -ul la intors !
      Ghiocel vezi ce sot fain ai ???

  3. Vali Crintea

    ati petrecut pe cinste , felicitari organizatorilor si sarbatori placute va doresc !

  4. Se pare ca a fost fain! Sebastian chiar este o persoana faina, si are gusturi bune la filme. Din ce vad din poze, da, majoritatea sunt bloggeri trecuti de 30 de ani..

Lasă un comentariu