De la bani de paltoane si-au luat masina


Povesteste tot mama :

Stransesera bani pentru a-si confectiona doua paltoane. O matusa, mai  instarita , pe vremea aceea,- avea o masina Volga (noua nouta)- le propune sa-si cumpere masina… ca-i imprumuta ea cu bani.

Ideea incolteste in mintea mamei, „ea era capul rautatilor”, si- l convinge , cu greu , si pe tata.

Achita integral masina, din banii matusii, cca 53000 lei.  si apoi  asteapta doi ani pana o primesc. Era vorba despre o SKODA 1000 MB ultimul model .

Soseste masina , mare bucurie, avea numarul de inmatriculare AR 2037 .Retineti  2037 de masini erau pe  vremea aceea intr-un judet ca Aradul, fara a tine cont de numerele retinute de oficialitati. Numerele de la 100 – 300 poate chiar mai mult, erau rezervate celor din „cunducerea de partid si de stat” din judet … nu era cazul nostru.

Si ca o mare nenorocire , printre primele drumuri facute de tata cu masinuta , primul accident. In loc sa apese pe frana apasa pe ambreaj si la o parcare intra intr-un Wargurg nevinovat.  Paradoxul este ca in masina era cu un politist care tocmai voia sa se coboare.

A costat ceva banuti reparatia, nu se gaseau piese de schimb, dar pana la urma s-a rezolvat.

Skodita este masina mea de suflet, prima pe care am condus-o vreo 16 – 18 ani. Cu ea m-am falit la banchetul de terminare a liceului, cu ea m-am falit in facultate cu ea m-am dat mare la „prima mea nevasta” . Stiti pe vremea aceea era mai usor sa agheti o gagica daca aveai masina… si eu aveam…

Acum cum mai e ….????

O mica diferenta : a mea era Bej si model mai nou – cu emblema pe toata masca fata-

Posted on 29/12/2007, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ai condus-o cca 10 ani. Stai cam rau cu aritmetica. Sau cand ai scris nu aveai „abacul” la tine.

  2. Tot Ghiocel este „memoria” buna a familiei 🙂

  3. Cand amvandut-o avea cam 18 ani …
    A cumparat-o cand aveam cam 14-15 ani

Lasă un răspuns

