Pescuit pe Mures

Ieri, sambata, a trebuit sa ma duc la Deva . Sotia a avut sedinta . Pentru ca stiam ca dureaza,  m-am hortarat sa merg la pescuit pe Mures . Mi-am luat momeala de la magazinul de specialitate din apropierea pietei : viermisori, rame rosi dar si negre , cateva plute ,care mi-au tras cu ochii, pentru  obleti .

Locatia aleasa , la iesirea din Deva spre Brad , nu departe, acolo unde Muresul se apropie mai mult de sosea, inainte cu cca un km de barajul de la Mintia.

Desi de obicei imi place sa ma-mi duc masina langa mine pe marginea apei , de data aceasta am lasat-o pe sosea la cca 100 de metri. Erau cateva gropi pline cu mocirla de care am scutit-o pe Sofronica.

Am ajuns la pescuit pe la ora 12 . Ora de pescuit nu-i asa ?

Mi-am gasit un loc care mi-a placut , undeva la umbra, sub un pom bataran.  Muresul foarte tulbure , semn ca mai bine faceam … altceva .

Am pus un singur bat de fund, din cele trei patru pe care le am , in ideea ca daca se termina  sedinta , sa ma pot strange repede . In carlig am pus o rama groasa de gradina (de mul nu am mai avut asemenea delicatesa) . 

Nici o trasatura trei ore . Culmea nici macar nu au ciupit rama . la sfarsit am scos-o intreaga.

De plictiseala am scos batul de obleti , un bat ultrasensibil de 4m, cu care am prins cativa obleti , pe care i-am eliberat trimitandu-i dupa … parinti si bunici . Bunicii si partintii cred ca erau in CO …

 M-am distrat filmandu-ma si facand cateva poze  pentru voi , cei care ma cititi.

Pe la  ora 15 mi-am strans sculele si am plecat spre Deva . Nu inainte de a strange gramada gunoaiele, altora .

Nu le-am luat cu mine pentru ca nu mai aveam loc in porbagaj si nu aveam nici saci la mine. Locul a ramas curat  …

puteti sa-l murdariti din nou domnilor … parca nu-mi vine sa cred ca sunteti pescari … dar sunteti … si pescari, pentru ca gunoiul va da de gol .

Pentru ca mai aveam timp am considerat oportun sa ma urc cu telegondola pe cetate.  A fost o chestie interesanta .

Dar despre asta alta data.

Posted on 03/08/2008, in Drumetii, fotografie digitala, Mures, pescuit, Sofronica, weekend. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. muresul e polauat nu trage nimic si oameni care se ocupa cu mediu nu fac nimic;0

  2. @paul-ce sa faca oamenii care se ocupa cu mediul? Nu crezi ca noi toti trebuie sa facem in asa fel incat sa nu se mai adune mizerie pe toate raurile patriei? Oare noua ne pasa? Sigur, NU.

  3. asa se comporta romanii,ca niste dobitoci!!!

  1. Pingback: Cetatea Devei « sip ” to be or not to be “… blogger

  2. Pingback: Mingile de tenis « sip ” to be or not to be “… blogger

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

