1 Mai, 2009

Pe la 10 ne-am hotarat … mergem pe Clisura Dunarii , pe la Cazane.

Ca sa fie mai interesant traseul am mers prin Herculane, respectiv Tg.Jiu -Baia de Arama, Herculane.

Daca la plecare vremea a fost  frumoasa, soare, cand am ajuns in comuna Godeanu, cam in varful muntelui, a inceput putina ploaie. Am descoperit pe valea Cernei o expeditie de alpinisti  care faceau catarari in mai multe locuri.

Foarte interesant pentru noi care nu prea vedem d’astea. Le-am imortalizat in mai multe poze.

Am intrat in Herculane, doar sa vedem ce mai e nou, dar in afara de aglomeratie mare, nimic nou sub soare.

Pozele de pe Valea Cernei le vedeti aici.

In scurt timp am ajuns pe Clisura,  – imi place mult termenul-.  De la ultima descindere au aparut mult mai multe cabanute… Ceea ce sustine anticiparea mea de acum cativa ani, buni, ca aici se naste o statiune .

Am trecut Cazanele mici, pana in golful Dubova unde voiam sa-i ofer un peste sotiei . La Pensiunea Melba am mai mancat si a fost deosebit. Deosebit a fost si de data asta, peisajul, doar ca  nefiind bagati in seama , si pentru ca mai erau si alte restaurante, am facut niste poze si am plecat poposind la Restaurantul Ponton . Ambele locatii cu privelisti minunate dar deservirea la fel … Ori erau depasiti de numarul turistilor, care insa la ora aceea, 16-17 , nu era prea mare , ori …. traim in Romanaia !

Pozele de pe Clisura le puteti vedea aici.

La ora 20,15 eram in casa , Ghiocel nu trebuia sa piarda „Dansez pentru tine”.

Asa am sarbatorit 1 Mai, am baut totusi o bere seara  si aia fara alcool .

Posted on 03/05/2009, in 1 Mai, Cazane, Cazanele mici, Cerna, Dubova, Herculane, Valea Cernei. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

1. Cand mai treceti prin Herculane, opriti la Primarie, acolo lucreaza fosta noastra colega Lacramioara Tufa. Cred ca s-ar bucura tare mult sa va intalneasca.

2. E cam greu d-soara SAF , noi trecem in week-end ….

3. vezi ca le incurci. de fapt vorbesti de satul godeanu din comuna obarsia closani. este si comuna godeanu cu sat godeanu, dar mai spre orsova, peste munte de herculane.