Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place


N-as fi crezut niciodata ca aici la noi in ValeaJiului exista asemenea minunatii.  Credeti-ma,  m-am plimbat in intreaga Europa impreuna cu Ghiocel si cea mai indragita tara a ramas, pentru amandoi,  Austria si mai ales zona Tirolului…

Ori azi, printr-un fericit concurs de imprejurari am vazut ceea ce nu puteam sa cred;  o minunata imbinare a stilului autohton cu cel care ne-a impresionat pe noi in frumoasa Austrie  .

Fara cuvinte … Las imaginile sa vorbeasca.

Toata stima si respectul pentru omul care a reusit sa impinga spre perfectiune,  farmecul locului, casuta traditionala momarlaneasca , cu desavarsitul  simt al bunului gust si  al rafinamentului.

Posted on 27/08/2009, in Flori, Floricele, Malea, Maleia Garten, MCZ, O casa de vis, Un mic Paradis, Valea Jiului. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Ei hai ca asta-i poanta zilei…asta e pe MALEIA ?? Si eu de ce nu am vazut asa minunatie acum 2 saptamini ? Nu stiu de ce casutele alea momirlanesti imi seamana cu ale vecinului meu de peste drum…e cumva la Serafinceanu in curte?? Sa fi fost eu asa legata la ochi sa nu vad?? Frumos…indradevar foarte frumos…felicitari!!

  2. Nu Andrea, este tot pe Maleia, dar mai sus. Sigur sti a cui este dar nu pot spune aici. Este intr-adevar frumoasa, cu mult bun gust si rafinament. Se vede ca proprietarul este umblat prin lume.

  3. he he… da frumos… cunosc locul… 😛

  4. asa Ocike…rizi ca stii unde e… ;))pe mine ma intereseaza mai putin proprietarul …si mai mult ma roade ca nu stiu unde e;))…asadar eu ma gindeam ca e pe Maleia…clar se vede intr-o foto „maleia Garden”…insa eu am fost convinsa ca e acolo unde coboara drumul de la popasul haiducilor…peste drum…scriam asta gindind la cele doua case momirlanesti care se vad din strada…am urcat chiar si in acest concediu pina la rusu…dar mi-a scapat;))

  5. Radeam cand am vazut postul si pe unde o umblat Mr Sip… sa pozeze…
    Cat despre locatie scapa ca e ascunsa de niste copaci si nu e chiar in strada… si e un pic mai jos de Popasul haiducilor (daca nu ma insel) pe stanga cum mergi spre cabana rusu…

  6. O combinatie fericita intre posibilitatile materiale si bunul gust. Splendid! Imaginati-va acest lucru pentru zona Parang, unde se vede clar ca nu toti cei care au avut cu ce (din punct de vedere material) a stiut si ce sa faca. Felicitari proprietarului, zona mi-e tare draga si aceasta minunatie este un adevarat castig.

  7. Foarte frumos, dar eu chiar nu am idee pe unde e.

    Imi explica si mie cineva?

  8. @Criserb – In Petrosani !

  9. aha…deja suntem doi care se intreaba unde e;)) asteptam explicatiile…domnule Serb…promit sa nu sar gardul …sa nu arunc hirtii in fata portii…sa nu claxonez cind trec pe drum pe acolo…dar totusi unde e??? Deci stim pina acum..Petrosani- Maleia…mai departe…partea stinga cum urci spre Hotel Rusu…

  1. Pingback: O oaza austriaca … « sip " to be or not to be "… blogger

Lasă un răspuns

