Pentru conducatorii auto cu adrenalina


Desi am mai povestit asta o data, respectiv cum am ajuns, la un moment dat, in concediu, pe un drum, pe cat de periculos pe atat de minunat revin pentru cei interesati cu date precise. ( clic pt marire poza)

image_map

Spuneam atunci ca am avusesem setat GPS-ul pe drumuri  „cu panorama”, excluse fiind autostrazile. Acum cand am analizat amanuntit traseul parcurs, dupa pozele facute, cu harta creata de Auto Rute, am ajuns la certitudinea ca-ci cauza abaterii noastre de la soseaua principala  a fost aceasta setare. Soseaua pe care trebuia sa mergem, cea normala, se vede pe harta, in stanga. Ghiocel iar avusese dreptate … Din poze am reconstituit traseul. Paradoxal este ca aveam impresia ca am parcurs pe coclauri (un fel de-a zice , de fapt era o sosea minunata) 30 de km , cand de fapt am facut doar 9,9 km (zice AutoRute).

image_map

Peisajele din traseul in cauza le puteti vedea in  linkul dat la inceputul postarii.

Posted on 10/11/2009, in 2009, Concediu, toamna. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu