Am facut-o si pe asta, am fost la patinaj


Dupa circa 40 de ani am patinat din nou.  In copilarie patinam frecvent pe patinoarul Constructorul din Arad. Dar de atunci e mult timp.

Si pentru ca de mult voiam s-o fac, si eram convins ca o sa pot, am facut-o. Si ca sa ma credeti mi-am luat si martori . Echipa de la tenis de masa a raspuns prezent plus domnisoara Madalina .

Unii s-au laudat ca nu stiu sa patineze. Madalina ca nu stie de loc si a patinat mai bine ca mine, Andrei ca a patinat doar patru zile dar si el la mers struna. Sigurul eu si Jeffry „eram talentati” in tinerete dar acum s-a cam observat lipsa de antrenament…

Daca va intereseaza toti am cazut de cate doua ori asa ca a fost pace. De rupt sau accidente nu se pune problema. Patinele inchiriate cu 50 5 de lei ora, au fost destul de bune. Eu am gasit o pereche,  cum voiam, cu zimti in fata pentru patinaj artistic.

A fost frumos si relaxant doar ca presimt o febra musculara de toata frumusetea.  Am patinat destul de bine, am facut coroana am facut chiar si sarituri dar timide .  Nu v-am spus biletulde intrare este de 5 lei . Au ceai cu 1 leu si vin fiert cu 2lei, paharul.  La ora 12 eram singuri pe gheata, se pare ca seara este aglomeratia. Am patinat o ora si-am fost rupti.

Una peste alta a fost frumos si ne-a placut mult. Am terminat-o cu un ceai fier care a picat de minune. Inca n-am fixat o a doua iesire dar va fi cat de curand. N-ar fi rau sa avem patinele noastre, dar asta o sa vedem.

Concluzia , VA RECOMAND CU CALDURA O IESIRE LA PATINOAR , E SANATATE !

Si pentru ca tot ne-am intalnit cu toti, Iuliu nu a patinat ca nu stie,  am hotarat ad hoc sa facem si o partida de tenis .

Scorul etapei :

SIP/SiQ – Jeffry/Andrei  2-3

SIP/Andrei – SiQ/Iuliu Jeffry   3-1 0

SIP/Jeffry – SiQ/Andrei  3-0

Si acum cateva poze:

Posted on 07/02/2010, in Keops, patinaj, Patine, Patinoar. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Erori in post: „Patinele inchiriate cu 50 de lei ora, au fost destul de bune. „-au fost 5 lei
    Tenis: „SIP/Andrei – SiQ/Iuliu 3-1”, nu a fost 3-0?
    Faina zi oricum

  2. @andreileca78 – OK corectez !

  3. andreileca78

    apropo…dupa 40 de ani (al dumas va spune ceva?) va miscati destul de bine …

  4. @andreileca78 – Dar ce zici de unii de 27 respectiv 31care nu fac fara unuia de 56… . Crezi ca e normal ?

Lasă un răspuns

