Semifinala Green Challenge Honda, INIDAN Tg Jiu, aprilie 2010


Ieri a fost ziua cea mare. Se punea problema daca-l voi dezamagi pe fiu’meu si daca se vor confirma pronosticurile mele, cu aspect de laudarosenie, pentru unii, respectiv daca voi realiza un consum sub 3,5 litri.

Pe defileu am analizat cu Andrei toate variantele  posibile in ideea de a obtine amandoi un consum foarte bun. Acum strategia fiind facuta am trecut pe cai …

Primul a plecat Andrei . A obtinut 3,6  dar despre asta cu siguranta o sa ne povesteasca el.

La ora  16,15 am plecat eu. Ma asteptam la un trafic ingreunat dat fiind ora in care inca se mai iesea de la servici. Am avut noroc de un trafic destul de lejer exceptand doua, trei poticneli . La jumatatea cursei reusisem un 3,5 care era destul de promitator avand in vedere ca, se pare, ca drumul de intors coboara. Pe parcurs o multime de radare dintre  care unele si mobile. Am mers legal cu cca 50 in localitati si intre 70 – 100 in afara.

La final bordul imi arata 3,3 litri,  ceea ce sincer m-a multumit. Timpul realizat 1:07:35 .

Mi-am atins cele doua scopuri amintite mai sus.

Intors acasa si uitandu-ma pe site am constatat ca la ora respectiva  eram pe locul 4 in topul de la INIDAN Tg Jiu, primul in topul de la Constanta – cu acelas consum cu primul clasat dar cu un timp putin mai bun, pe locul 14 (din 60)  la Asko International Bucuresti .

Eu zic ca nu-i chiar rau, voi ce ziceti ?

Acum sa-l vedem luni, in 3 mai,  pe junior , daca nu ma face el de rusine  ? Dar cum il stiu  dar si  pentru simplul faptul ca a avut un profesor bun, sunt convins ca obtine un consum mai bun decat taticu, daca nu cel mai bun . Eu ii doresc succes si o sa-i vand – pe gratis – un pont !

Si ca sa nu uit, intreaga echipa de la INIDAN Tg. Jiu , dar toti , toti au fost la mare inaltime . M-a impresionat profesionalismul si de ce nu , tineretea lor . Dar despre ei voi mai scrie cu siguranta.

Cat priveste masina HONDA ACCORD  4D 2.2 DM/T este o japoneza de exceptie . Simplu fapt ca producatorul da un consum extra urban de 4,9l/100 si se pot realiza , acum sunt foarte convins  – pe bune – un consum combinat de 3,0 -3,1 nu mai necesita nici un comentariu.

Felicitari organizatorilor, multumesc pentru atentiile oferite, si sper sa nu mor pana nu voi avea si eu o „japoneza” .

Celor interesati de stilul de condus si micile secrete utilizate vi le voi dezvalui, cu placere, dupa  7 mai data incheierii semifinalelor.

Posted on 30/04/2010, in Green Challenge, Honda, INIDAN, Inidan Tg Jiu. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Asteptam cu nerabdare secretele ! Bafta multa in continuare !

  2. Ne impartasesti secretele tale de condus eco? La cta se lucra pe traseu si de aceea am scos 3,3!la jumatea drumului ,pana sa ajung la portiunea cu lurari care incepuse undeva pe la ora 10 aveam 2,9!

  3. @andrei – Am promis o sa ma tin de cuvant.
    Dar prima data vreu sa fie definitive rezultatele de la INIDAN .

  4. Pai cum,nu s-a terminat concursul la indian? la cta sa inchieat de lunea trecuta!

  5. @andrei – Data finala era 7 vineri a.c. Dar ceva se intampla pentru ca nu au mai actualizat baza de date de cateva zile. Probabil maine.
    Tine aproape pentru ca maine o sa poti citi pe larg cum am condus eco .
    O zi buna !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: