Eco Challange 2010 m-a dezamagit din nou !


De ieri cautam pe net rezultatele concursului HONDA Eco Challange 2010 si nimic.

Azi gasesc pe Google premierea pe  Masini.ro si nu mica mi-a fost  mirarea. La sectiunea Honada Acoord, la care am concurat cu „celebrul” rezultat de 3,3 litri,  locul I a obtinut , cat credeti, doar 3,9 litrii . Dar iata rezultatele  pe sectiuni :

Sectiunea Honda Accord :

locul 1 – 3,9  l

locul 2 – 4,0 l

locul 3 – 4,6 l  …. strigator la cer !

Sectiunea Insign

locul 1 – 3,9  l

locul 2 – 4,1 l

locul3 -4,1l

Sectiunea Jazz

locul 1 – 4,0  l

locul 2 – 4,1 l

locul3 -4,5 l

Se pare ca istoria se repeta, rezultatele din finala depasesc cu mult pe cele din semifinale .

Pentru inceput ma rezum la atat. Poate zilele viitoare voi mai face un comentariu.

Retineti ca am facut afirmatia ca in finala nu se va merge sub 3,3  litri si consumul va fi undeva pe langa al meu … dar nici chiar asa !

Cum explicati faptul ca in semifinale s-a mers cu 3,0 si 3,1 iar in finala s-a reusit doar 3,9 . Mie nu-mi miroase bine …

Cum explicati ca o masina mica Jazz-ul consuma mai mult decat Accordul de 2,2  sau nu s-a alegat cu dieselul de 2,2 ?

Astept parerile voastre, si daca ma aude, a lui Andrei de la Constanta, care a mai comentat la mine pe blog. Sunt foarte curios voi cum ganditi !

Posted on 17/05/2010, in Eco Challenge, Eco Challenge Competition, finala, Honda. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. mi se pare normal ca rezultatele sa fie superioare celor din semifinale pt ca: pe autostrada se merge mai tare un pic probabil, in craiova poate e aglomeratie la fel si in bucuresti; poate ca marja de timp e mai mica; in semifinale, fiind o masa mult mai mare a concurentilor, un consum bun il pot scoate mai multe persoane … adica baza de selectie e mult mai mare

  2. @andrei – Imi pare rau dar nu-ti dau dreptate :
    1. Pe autostrada si nu numai se poate scoate cel mai bun consum mergand constant cu cca 75 km/h;
    2 Cu aglomeratia in orase ai putina dreptate dar nu uita ca daca la drum lung scoti consumuri mici media nu creste nici ea in oras asa aiurea;
    3. Retin ca am facut o socoteala daca se mergea cu o medie de cca 60km/h te incadrai in timp;
    4. Privind baza de selectie ” mult mai mare” , pai tocmai aici e buba ca cei mai buni din selectie nu au mai reusit SA SE APROPIE de rezultaele obtinute de ei insasi;
    Raman la parerea mea si-ti dau doua exemple :
    Joi dus intors Petrosani-Tg Mures, 500 km, consum 3,8 l/100 fara sa ma obosesc sa obtin un consum mic;
    Ieri Petrosani- Cluj si retur 4,2 cu o medie de peste 60km/h;
    Hai sa zicem, totusi, ca nu s-a facut nici o manarie, consumurile realizate sunt sclabe !
    Sunt de acord cu ele doar daca s-a alergat cu Accordul pe benzina , ceea ce inca nu stiu ca n-am avut timp sa ma documentez, sa caut pentru ca pe siteul HONDA n-am gasit nimic!

  3. consumul creste pe autostrada si in Craiova , nu se compara cu traseul din tg. jiu care cobori la vale la greu , scoasa din viteza si altele , halal condus ecologic.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: