O oaza austriaca …


Am avut sansa, pentru a doaua oara, sa  vad aici in Petrosani , pe Malea,  cum urci la Rusu, o oaza austriaca :   ”  Malea garten ” .

Opera unui fost sef de-al meu  intr-un  minunat decor momarlanesc. 

Multi o sa ma considere un ligau,  da d-lor, ca sa va fac placerea  sa zicem ca sunt, dar ce a facut acest om in curtea lui nu am mai vazut in toata Valea Jiului si nu numai.

Pentru mine si Ghiocel, sotia mea, Austria nu mai are prea multe secrete. Ceea  ce-am descoperit pe Malea este de o frumusete rupta din acest minunat decor austriac . Si asta nu i se poate datora de cat sefului meu cu care recunosc,  mai aveam cate o data si divegente.

Bunul gust si initiativa  se vede peste tot , contraziceti-ma !

Ma tot intreb ca prostu’ , de ce nu punem un astfel de gospodar in fruntea obsti ?

Petrosaniul dar si Valea Jiului ar putea  deveni  o adevarata gradina  daca ar avea la carma niste gospodari adevarati .

Cum pot austriecii ?

Poate doriti sa-i vedeti si florile, vara .

Posted on 04/11/2010, in Maleia Garten, MCZ, Un mic Paradis, Valea Jiului. Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Lipsesc doar florile multicolore si milka.

  2. Ochiul critic al femeii ! Sefu, trebuie rezolvat !

  3. din pacate cu o floare nu se face primavara…de ultima fotografie ma leaga ceva deosebit…merci pentru ea!!

  4. @Andrea S. – Cu o floare nu se face, intradevar primavara dar e un inceput !

  5. Un exemplu demn de urmat. Felicitari !!!

  6. @Valy & Deima COFARU – Ma bucur ca esti in asentimentul meu !

  7. Nu avem cum sa nu fim in asentimentul dumneavoastra. Ce poate fi mai frumos decat pace si liniste sufleteasca in caminul tau? Si asta se vede clar in acest asezamant de gospodar. Fericiti sunt aceia care in aceste timpuri pline de semne de intrebare isi gasesc timp si motivatie sa isi creeze propriul loc de fericire.

  8. Rezolvat verdele. Rog eliminati.

  9. @Eu – Sefu, s-a rezolvat !
    O sa schimb aparatul , pentru mine e clar, nu reda bine nuantele de verde !
    Am vrut sa sterg tot comentariul dar cica baga divortu’ …

Lasă un răspuns

