Nu credeam ca pot atatea …


De aproape o saptamana am gija de un muribund si anume , mama mea.

Este un sentiment ciudat sa sti ca fiinta care ti-a dat viata isi traieste ultimile zile si ca nu are nici un alt ajutor decat pe tine.

Fara falsa modestie m-am intrecut pe mine zilele astea. Nici eu nu credeam ca pot atatea … adevarul este ca omul nici nu stie cate poa’ sa duca.  Intr-un fel mi-a cazut bine, eu care nu stiu sa gatesc, n-am spalat in viata mea cu masina si cate si mai cate, am facut de toate zilele astea , si  SINGUR.

E drept ca si ea mama mea a fost trup si suflet pentru fiul ei, adica pentru mine. Ei pot sa-i multumesc pentru viata relativ usoara pe care o am astazi nu in ultimul rand pentru educatia data. Cuvintele mele sunt prea putine pentru a-i putea multumi,  incerc acum, cand zilele-i sunt numarate sa vorbeasca faptele .

Multumesc pentru tot, din suflet,  mama !

Posted on 16/01/2011, in mama. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Am vazut postul asta (vezi atasat) si mi-am dat seama ca nu iti poate fi usor sa iti vezi mama intr-o situatie asa grea. E trist ca viata nu e intotdeauna asa cum o vrem noi si pacat ca nu putem sa facem nimic. Ca nu putem sa-i ajutam pe cei care merita… nici nu stiu ce sa zic, m-a atins mult poza… n-am vazut-o niciodata pe Tanti Mami asa slabita. Se vede durerea ce-o macina in poza…

    Fi tare tata, nu poti face altceva decat sa fii tare…

    Sa ai grija de tine si de mama caci sanatatea se pare ca este cea mai importanta. Nu o pot cumpara toti banii din lume. Feriti-va de toate lucrurile care nu va fac bine, lasati nervii deoparte si bucurati-va de tot ceea ce e frumos si va face placere.

    Te pup tata si te rog sa nu mai fii nervos, nu merita. Nu vreau sa patesti si tu ceva de la nervi…

    Nici nu stiu ce sa mai zic, doar ca postul tau m-a facut sa inteleg ca azi esti, maine e posibil sa nu mai fii. Dintr-un om asa puternic cum era Tanti Mami, o persoana care nu se vaita niciodata acum vad ca saraca nu mai poate, durerea e prea mare…

    Asta-i viata, cu bune, cu rele… sa incercam sa avem grija de noi cat putem, pentru ca atat cat traim pe acest pamant sa ne facem viata mai usoara si mai sanatoasa.

    Te iubesc tata si fii tare, nu cred ca iti e usor…


    Cristi Serb

Lasă un răspuns

