O noua balta de pescuit !

Ieri duminica , vremea era insorita, cca 16 grade, am hotarat sa iesim din casa.  Directia  spre  Hunedoara, Sofronica fiind in teste …

Din Hateg cotesc spre Prislop sperand sa pot sa-i culeg lui Ghiocel niste floricele salbatice.  Natura in aceasta zona mai are pana invie. N-am gasit decat niste papadii.

Ne-am continuat drumul prin Salas , pe drumul unde se mai organizeaza raliuri. Multa lume iesita la iarba verde, la un gratar. Se saturasera oamenii de frig.

Intr-un punct strategic, de unde ne place sa urmarim ralyul, reusesc sa-i gasesc lui Ghiocel niste floricele.

Dupa niste cumparaturi, subtiri, la Kaufland Hunedoara ne intoarcem acasa , de data aceasta pe celalalt drum. Intrand in localiatea Strei Ghiocel sesizeaza mai multe masini insirate  pe un camp. Fac 360 de grade si descoperim o noua balata , de pescuit.

Il cunoastem pe patron care care ne da cateva informatii .  Balta este populata cu crap, pescuitul 20 lei pe zi (cred ca am inteles bine spusese ceva de 200 …) . Se poate campa cu masina pe marginea baltii, asta e minunat, nu mai trebuie sa cari bagajele, ba chiar e permis sa faci si baie. ATENTIE pescari, pestilor prinsi li se da drumul !

Ne-a placut mult amandoura asa ca in curand vom veni aici la pescuit.

Duminica este un mare concurs de pescuit cu cativa mari pescari romani. Mi-a promis sa-mi arate un bat de 5000 de euro…

Vom fi acolo  !

Posted on 04/04/2011, in balta, balta lui Ben, balta Strei, pescar, pescuit, pesuit sportiv. Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. aha…pai parca tocmai s-a dat o lege ca nu mai ai voie sa iesi la gratar decat in locuri organizate;)…da deh asa-i romanul…sa respectam toti legea dar s anu incepem cu niciunul;)
    Sip??? Ce-i ala un bat de 5000 de euro? O undita? Na ca daca-i asa chiar ca mor de curioasa ;)O fi vreun Lamborghini in domeniu ;))

  2. @Andrea S – Da ai dreptate, nici eu nu credeam ca exista , dar nenea – patronul baltii – ne-a deschis curiozitatea spunand ca unul dintre concurenti are un asemenea bat. Ghiocel a auzit grozavia ca altfel daca nu auzea si-i spuneam eu asa ceva zicea, cu siguranta, ca m-am lovit la cap !
    Foarte corect un Lamborghini al betelor de pescuit … bine spus !
    Daca ajungem saptamana viitoare pote reusim sa-l fotografiem si o sa-ti satisfac curiozitatea. Si unde mai pui ca nu cred ca esti singura curioasa !

  3. frumos. de cand nu am mai fost la un peste……

  4. Daca nu are copaci/umba e naspa. Am fost si eu la una din asta pe langa Bucuresti si nu mi-a placut.

    La 40 de grade nu e frumos sa nu ai un pom langa tine :)

  5. @ ah Cristi…iaca iei o umbrela cu tine;) mai bine decit sa iei peste de la Real;))

  6. iar eu ;) ma gandesc ce sentiment o fi ala sa prinzi un peste de 2 lei cu o bata de 5000 de euro. Pentru ca eu sunt un Toma necredinciosul…azi imi iau timp sa vad daca gasesc o undita asa de scumpa;)

  7. asadar revin …e pescareasca tare asta cu 5000..la wft cea mai scumpa din catalogul noutatilor este 500…cred ca posesorul a mai adaugat pescareste un singulr 0 ;) La ryobi cea mai scumpa 150 …la Daiwa 559…ei daca ai sa vezi undita aia eu il cred numai cu bonul legat de ea;) pescareasca rau de tot!!

  8. @ criserb- Zici tu ceva …
    @Andrea S – … O sa-i cer si chitanta !!!

  9. Andreea-din balta nu se duce acasa nici un peste. Tot ce prinzi se arunca in balta. Asa ca, traiasca Real-ul….

  1. Pingback: Din nou de pe balta lui Ben, in preziua concursului « sip " to be or not to be "… blogger

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 25 other followers

