Concurs lansat de la Frankfurt


Dupa o discutie in dimineata aceasta cu Andrei am hotarat :

Se deschide concursul de tenis de masa a carui premiu, locul 1 si 2, consta in cate o paleta de tenis .

La concurs poate participa ori cine ( ATENTIE doar baietii veseli care ficureaza prin peliculele inregistrate ale lui SIP !)

Durata concursului, doua saptamani,  incepand e azi.

Cine acumuleaza mai multe partide castigate in tot acest rastimp, in ordine cronologica, primeste premiul . Partidele pot fi doar 3 din 5;

Se premiaza doar locul 1 si  2 , ma mai gandesc daca si 3 ….

SPONSORI OFICIALI : Andrea S Florin.  Mai corect era Florin si Andrea S.

Declar jocurile deschise !

Posted on 31/05/2011, in tenis de masa. Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. pt un concurs corect, trebuie sa organizam un numar de jocuri egale la numar, asa cum am spus tip campionat (fiecare cu fiecare); cine se inscrie?

  2. Concurs fara sa participi si tu? Daca e sa ma numesti de sponsor …atunci tre sa aleg premii asa cum as vrea eu 😉

    • @Andrea S – Numai sa nu-mi spui sa ma intorc pe la Frankfurt !
      Eu cedez drepturile mele de participare …
      Vezi cat de modest sunt !

  3. ne-am dat drumul!:))

  4. ma bag si eu la joc

  5. buna ziua domnu serb cum e vremea in europa sper ca nu ati uitat de locul 3 si 4

  6. pe marc il antrenez eu sa te bata pe cand te vei intoarce te va bate rau de tot

  7. alichinezu

    eu zilele astea mam antrenat si il bat pe marc de cateva zile numai andrei si unguru ma bat

  8. cu respect Dl Director. Nici nu va asteptati ce situatie e in marea competitie…Aly e pe „sistem” rau …l`a cam batut pe Dl Jeffry, Andrei e pe primul loc cu vreo 10 victorii eu il urmez cu vreo 8, si Aly cu Dl Jeffry is cam pe acelasi loc din cate imi amintesc…ca nu prea il ajuta Cristoselul pe Dl marc:)) …concediu placut in continuare

    • @siQ – Nu ma prea incanta ca-l bate toata lumea, credeam ca doar eu sunt instare !
      D-l Jeffry , te lasi ?

  9. maine poate fi ziua decisiva pt locul 3, pt ca primele 2 locuri is clare, revenim cu clasamentul final; oare ali poate sa treaca de experienta lu jeffry?

  10. alichinezu@yahoo.com

    mai se premiaza locul 3 sau nu ca sa stiu cum joc astazi ca pana azi am jucat de antrenament la cacialma cu baietii iar andrei e campion il bate pe marc

    • @alichinezu – Cam tarziu comentariul tau, la ora la care ai comentat eram in cimitir …
      Sper ca l-ai batut , nu de alta dar n-as vrea sa-i dau lui premiul 3 .
      Fi linistit ,se premiaza si mentiunea …

Lasă un răspuns

