Cam asta a fost o zi la Arad


Pentru ca noi la Arad suntem acasa, am hotarat sa mai ramanem o zi.  Aveam de rezolvat cateva probleme plus sa-i mancam ciresele lui Sever.

De dimineata, dupa ce ne-am baut cafeau, una acasa, una la vecina lui mama,  am plecat in Practiker , Dedeman si apoi in Real pentru mici cumparaturi, Ghiocel are sclabiciunea supermarketurilor si eu trebuia sa cumpar un robinet cu bila pentru baia mare, cel vechi stricandu-se.

N-a fost rau, din toata treaba asta m-am ales cu o noua paleta de tenis, inca una ! Apoi am mers la Sever sa-l preiau pentru a face o vizita gradinii lui Luci, sa-i culegem ciresele.  Ghiocel a ramas acasa sa faca oarece curatenie. Pe drum spre gradina ne-am inteles cu Ivan, colegul meu de clasa, sa trecem si pe la el.  Severica a fost trata cu o tuica iar eu  cu  un Pepsi si povesti de aproape o ora.

De aici la ciresul lui Luci.

Lucica poti fi linistit n-am cules decat cateva kile, au mai ramas multe in pom si pentru pasarele…. Se pare ca nu are cine sa le culeaga.

Apropoo Luci – Bianca , ce mai e nou la Santorini  ?

Ne-am intors acasa. Sever la a lui  eu la a mea.

Pana spre seara am facut curatenie pe balcon.  Da retineti am muncit doua – trei ore, n-am mai muncit de mult atata. Acum e luna !

Ghiocel a trebaluit prin casa, sunt multe de facut intr-o casa fara stapan … Spre seara, pentru a o recompensa pentru osteneala, am scos-o la Mall-ul din apropiere,  ATRIUM CENTER , sa-i dau o inghetata  pe banii ei … Si i-am dat ! Ba am reusit chiar sa-mi mai achizitionez niste cutiute interesante pentru scule . Castig tot eu.

La intoarcere vecina, d-na Droni ne-a invitat la o prajitura.

Cam asta a fost o zi  la Arad.

Posted on 12/06/2011, in Arad, Atrium center. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. In sfarsit o poza in care am si cap 🙂 Nu e ea prea reusita, dar am cap….

  2. nu ne mai faceti pofta cu ciresele ,ca aici sunt scumpe 😀
    NIMIC nou in santorini,mai greut luna aceasta ..
    ne redresam !
    Salutari

  3. @byatorres – Sa sti ca si-n Timisoara, la Auchan, erau cam 2,5 eu , cam ca pe afara. Tocmai de aceea am profitat de Sever si am insistat sa mergem sa culegem. E pacat de ele sunt foarte multe daca avea cine sa le culeaga, sa le duca la piata, facea bani…
    I-am dat cateva si vecinei si am avut o reclamatie : cica au viermi . Eu nu i-am simtit !!!
    Va pup si spor la munca , va descurcati voi, astept sa repetam figura cu Grecia si la anu’ ! Poate mergem cu Sofronica (bineinteles daca ne lasa Ghiocel -ca-i a ei) . Sa vedeti voi masina adevarata !

Lasă un răspuns

