Concediu vara 2011


Tot ce e frumos se termina repede, ca si sexul …

Asa se face ca dupa doua saptamani , de Europa, suntem din nou acasa, vorba lui Criserb.com cand era mic: ” la Petrosaniul nostru ! ”

Am facut peste 6000 de km , am trecut si vizitat, in stilul nostru, opt  tari pe care vi le amintesc :   Ungaria, Austria, Germania, Belgia, Olanda, Danemarca,  Suedia si Cehia . Cand spun stilul nostru nu am stat mai mult de doua trei zile intr-o tara, totul a fost pe fuga. Am trecut, o bucatica din marea  Baltica, cu vaporoiul.

[Dati clik pe harta pentru marire]

Sofronica a fost la INALTIME . Si  ca sa ma intelegeti, a parcurs tot acest drum, destul de lung, fara nici o problema, pardon sa nu mint, inainte de Leipzig s-a ars un bec pe faza scurta lucru ce mi-a luat  5 minute  sa-l schimb  intr-o parcare.

Si asta cu doar 26 de km inainte de a implini frumoasa varsta de 200.000 de km  (este prima noastra masina care ajunge la kilometrii astia. Cu celelalte n-am depasit ,cu nici una , 130.000.

Am mers fara probleme prin oarase si capitale , mult mai complicate ca Petrosaniul sau chiar Aradul, cum ar fi Viena,  Brussel, Rotterdam, recunosc am evitat Amsterdamul – tocmai pentru aglomeratie, m-am exprimat gresit, pentru lipsa locurilor de parcare-   Copenhaga, Berlin , mai vreti …

Au fost si orase mai mici dar foarte aglomerate, ca exemplu in Haga – Olanda- unde am cautat  mai bine de o ora un loc de parcare. Trebuie sa precizez , cu modestie, ca nici in acest concediu nu m-a oprit nici un politist, 6000 de km . Nu am avut nici o problema in trafic, dar sa nu va mint , m-au claxonat vreo trei- patru , in toate aceste zile, cand fortam la cate  un semafor trecerea de pe o banda pe alta, sau cand intr-o parcare am circulat pe sens invers  (cred ca erau Romani … ) , si toate astea doar din cauza Ioanei, fata din GPS.

Si daca vreti sa stiti ce inseamna CITROEN aflati :

La aproape sase ani, face in octombrie, a reusit un consum de 4,9 l/100 km, la fel ca in concediul din vara anului trecut cand a evoluat  16.000 de km, de jur imprejuryul Spaniei si Portugaliei, tot in doua saptamani.

Mi s-a parut ca a mers mai bine ca niciodata! Tin sa-i  multumesc aici lui Florin, mecanicul lui Sofronica,   de la ProMotor, Rm Valcea.

Deci am mers 6300 de km cu viteza medie de 66 km/h si cosum de  4,9 l/h. Viteza pe autostrada , la limita maxima 120-130,  in Germania am mers nu foarte mult cu 150, aproape de 160, dar tot  n-am putut sa testez ce poate Sofronica, banuiti de ce,   din cauza lui Ghiocel …

Fata de ce ne-am propus traseul este cam acelas,  a fost respectat in procent de  90%, as zice. Aveti mai jos si partea de Danemarca -Suedia.

 

 

 

 

Posted on 12/06/2011, in Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

