Madurodam – Haga


Madurodam este un oraș miniatural situat în Scheveningen, Haga. Reprezintă un model al unui oraș olandez la o scară de 1:25, alcătuit din clădiri tipice olandeze, așa cum există în diferite zone ale țării.

Această atracție turistică majoră a fost construită în 1952 și a fost vizitată de 10 milioane de oameni până în prezent. Orășelul în miniatură a fost numit după George Maduro, un student la drept din Curaçao care a luptat împotriva forțelor de ocupație naziste și a murit în lagărul de concentrare Dachau în 1945. În 1946 Maduro a fost decorat post-mortem cu onorul Cavalerului de clasa a patra a Ordinului Militar William, cel mai important și mai vechi onor al Regatului Țărilor de Jos, deoarece el a ieșit în evidență în lupta Olandei împotriva trupelor germane. Părinții lui au donat banii necesari începerii proiectului.

Proiectul trebuie sa recunos este minunat. Sa intelegeti, am incercat sa selectez pentru voi cateva poze, si credeti-ma am reusit sa selectez …. doar 53, toate mi-au placut.   Si pentru ca sunt baiat destept am mai descoperit ceva practic mie, un slidesow in Fliker .Sper ca acest slide ii va place criticului meu nr 1 dar si voua. Atentie puteti mari imaginea la nivelul ecranului, pozele zic eu sunt minunate.

Am si un filmulet care depaseste 10 minute si nu integ de ce nu-l recunoaste Movie Maker-ul pentru ar retusa. Asa ca multumitiva cu pozele.

Posted on 23/06/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara, Den Haag, Haga, Madurodam. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Foarte dragute poze …ce nu inteleg eu insa…papucul ala nu e in miniatura…sau numai la mine e asa ;)) si…cand e de peste adevarat Sip nu are undita la el…deci eu nu as mai pleca in concediu fara undita 😉

    • Papucul e putin mai mare, n-o strange …
      Pestele e foarte adevarat si aproape ca as putea spune ca numai in crescatorii am vazut mai multi, dar nu asa de prosti, sa te muste de deget si sa pozeze …
      Ai dreptate, undita va trebui s-o iau in special pt Main-ul din Frankfurt !!!

Lasă un răspuns

