Cai si barci …


Pasarica mea barcile pneumatice …  Unde le vad, ma opresc, le studiez si atat ca Ghiocel nici nu vrea sa auda sa-mi cumpere una. Dar eu tot mai sper sa-mi revin financiar si sa nu mor pana-mi cumpar una . Nu-i chiar o avere,  putin peste 1000 de eu.

Asa se face ca la iesirea din Rotterdam spre localitatea Zweth vad expuse barcile din imagine.

Franez, opresc si tusti – ca si melcul din poveste – in magazin. Le-am masurat, le-am pipait, le-am fotografiat, exact ce-mi trebuie o barca de  trei locuri cu un motor de pana-n 10 HP.  Intru in pravalie unde dau de si mai multe barci expuse, motoare de la cele mai mici la cele mai mari, lumea mea …

Si pentru ca erau niste cataloage pe o polita am profitat si mi le-am insusit. Unul dintre ele are cateva sute de pagini si cuprinde tot feluri de piese de schimb pentru barci si iahturi (pe coduri). Am gasit si cateva mai mici cu barci pneumatice, inclusiv preturile, exact ce ma intereseaza,  de la 2-3 persoane cele mai mici, pana la 8-10 si salupe foarte sofisticate.

Nu fara parere de rau am plecat din magazin.

In tot acest timp Ghiocel a ramas in masina si si-a clatit ochii , intr-o zona pitoreasca, nu departe de autostrada, cu un antrenament de calarie la care eu n-am sesizat decat o „buna” calareata.

Ma tot intreb, oare de ce le plac femilor caii si barbatilor  barcile  , eu sincer nu-mi pot explica ! Daca ar fi dupa mine eu i-as cumpara unul …

O impresie , ce inseamna barci pneumatice va puteti face si voi  .

Doar cateva poze pentru cei ce-i itereseaza:

Prospectele mele …

Am si preturile :

Si acum ce-amvazut in magazin:


PS. Arhiva de linkuri cu barci:
http://www.boats-yachts.ro

http://www.tigermarine.com

http://en.best-boats24.net (ALLPA)

Posted on 25/06/2011, in barca pneumatica, barci, cai, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara. Bookmark the permalink. 14 comentarii.

  1. fain. si mie imi plac caii si barcile. mai mult caii 😀

    • In copilarie m-a muscat un cal de deget .M-a durut foarte tare…. muscatura calului este foarte dureroasa. De atunci prefer barcile !

  2. Sip …intrebare de om care nu intelege 😉 daca iti cumperi barca…unde te dai cu ea? Pe Jiu? Deci eu inteleg sa imi cumpar asa ceva cand am posibilitatea macar de cateva ori pe luna sa ma joc cu jucaria mea…nu ai nevoie de permis ca sa conduci o barca din asta? Stiu ca un coleg al Dianei a facut un „permis” si pentru asta ;))

    • Raspuns : Pe Mures si … pe Tarnave , vorba cantecului …
      Pe barajele de la Hateg, mai vrei ….
      Tu ai dreptate trebuie si pentru ea un permis . Dar se ia usor de la Turnu Severin.
      Cat priveste pe Ghiocel este o rautacioasa … acum doar o cunosti .

  3. @Andreea-parca ar fi singurul obiect inutil cumparat de SIP… Vezi geanta pt mers la iarba verde….As putea sa fac o lista…

  4. @ghiocel07 :)) o barca e o barca. la fel ca o masina . nu e un lucru inutil.
    p.s.: domnu sip tre sa dai o bere

  5. Sip- scorul e pana acum 2-1…adica 2 femei inteligente contra unui baiat inteligent 😉 Alta intrebare fara rost 😉 Cum o sa poti merge cu barca fara Ghiocel? Ca o vad eu facand multe dar pe asta parca nu o vad -stand in barca ore-n sir ;))

  6. @AndreaS – N-o pune nimeni sa stea in barca ore in sir … stau eu ! Si daca merg o ora pe luna , 6 luni pe an si tot e interesant. Barca nu intra la apa !

  7. O ora pe luna in….vana 🙂

    • @giocel07 – Incep sa-l inteleg pe Alex …
      Poate devin si eu milionar , observati sunt modest, nu vreu miliardar !

  8. @Toata lumea veniti de-l sustineti pe domnul Sip sa-si cumpere barca. A zis ca ne da bere si ne plimba cu ea .
    @AndreeaS Cat e scorul acum doamna Andreea ?
    :))

  9. @ Amzis- Pai dupa cum observ tot 2-1 😉 si citeste mai atent…o zis ca da berea ca nu-l doare gura ;)) deci treci pe partea noastra pana mai ai timp…ah da dau 2 beri daca schimbi tabara ;)si barca nu primeste …asa ca nu te plimba…

  10. @Andrea S – Si eu care credeam, speram ca ti si cu mine … Pe tine cu siguranta n-o sa te plimb cu barca nici pe Main nici pe Mures … sac !
    @Amzis- Tinere esti un domn prin faptul ca ma susti … Dau berea cu siguranta , sa stie si Andrea S, nu sunt rau de paguba, nu m-a facut pe mine o bere . Daca am zis o bere cu siguranta bem trei !

Lasă un răspuns

