Marul din gara …


Cum va mai spuneam cazarea  in Olanda ne-a aranjat-o Cristi in  Alphen Aan Den Rijn la Sandon Hotel Toor.

In spatele hotelului privelistea era spre  gara. Cateva linii ferate ne  atrageau atentia si o constructie metalica, sub forma unui mar,  parcare pentru biciclete.

Nu puteam parasi orasul pana n-am vizitat gara simpaticului oras, un oras de talia Aradului, as zice.

Si pentru ca fara doar si poate Olanda este tara cu cele mai multe biciclete aici exista si infrastructura necesara . De la piste pentru biciclisti, inclusiv cu semafoare (semafoare doar pentru ei) si bineinteles parcari , chiar parcari supraetajate.

Nu m-am putut abtine pana n-am intrat in „marul” cu pricina…

Aici il aveti fotografiat de undeva din  bulevard :

Ce mi se parea extrem de interesant era faptul ca biciclistii aveau posibilitatea sa mearga pe pedale, cum s-ar spune, pana  in rastelul  de biciclele care era consturit in spirala pe 3 – 4 nivele:

Vi se pare ca-i dezordine ???  Va spun eu ca nu-i de loc !

Bicicletele sunt  parcate in ordine si apoi oameni pleaca la tren. Banuiesc ca sunt, marea majoritate,  navetisti la Haga,  Rotterdam chiar si la  Amsterdam.

Eram curios sa vad si cum arata aceasta gara si am vazut.

Curata si eleganta, in fundal , in dreapta,  hotelul nostru .

Peste tot cutratenie . Si ca o curiozitate prin pasarela , pe sub linii, (se vede in fundal) trece pista de biciclete asfaltata ireprosabil …

Pe care, in aceasta poza, o puteti vedea  in toata splendoarea ei:

Am plecat, nu inainte de a descoperi niste vase, tocmai bune pentru ciresul meu din balcon.


Si pentru ca ne-am simtit foarte bine la  Sandton Hotel Toor .  doua poze care sa ne reaminteasca peste ani si ani ca aici am stat si noi , doua zile.

Cine stie , poate mai revenim …

Posted on 26/06/2011, in Alphen Aan Den Rijn, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

