Inca in Olanda – Zandvoort


Undeva in dreptul Amsterdamului ma hotarasc sa nu parasim litoralul Marii Nordului pana nu vedem si Zandvoort-ul. O mica si  frumoasa statiune cu vile cochete, multa plaja  si foarte , foarte putine locuri de parcare, in miezul zilei .

O cunosteam de acum patru ani si pentru ca are mare si plaja frumoasa am vrut s-o revedem . Cu greu am gasit un loc de parcare .

Nu am zabovit mult de data asta. Dar totusi am reusit sa revedem, faleza , plaja si minunatele vilute de pe faleza, care m-au lasat cu gura cascata inca de data trecuta.

Ghiocel chiar a trebuit sa se si odihneasca …

Aglomeratia era de nedescris

Asta a fost singurul motiv pentru care anul acesta am evitat Amsterdamul. Data trecuta ne-am plimbat trei ore pana am gasit un loc de parcare  si la ce pret …

Peste tot aglomeratie

Ziua fiind una insorita era destula lume pe plaja.

Si priviti cum se vinde , la ei pe plaja, d-ale gurii

Si cateva casute „saracacioase”  de pe faleza sau apropiere

Acum am plecat

Via : Groningen

Posted on 30/06/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara, Olanda. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. dl sip pai la noi pe plaja in aglomeratia aia, daca mai baga si un tractor…(de 30 de ani) nu va inchipuiti ce iese……..

  2. @ andeileca78 – Lasa tu tractoru, spune te-a batut unguru ????

  3. Sunt si locuri de parcare mult mai mari cu 6-7 euro pe zii, dar ati trecut pe langa ele pacat.Plus ca acele case saracaioase costa cel putin 700.000 cel putin, dar merita revazute 😉

    • Cand o sa revenim o sa ne fie, cu siguranta, mai usor. Cat despre casele „saracacioase” – no comment !

Lasă un răspuns

