„Baiatu ” lui mama !


In aceste zile in care o tara intreaga este stupefiata de rezultatele obtinute de absolventii claselor a XII la bacalaureat am fost la  Arad .

Baiatu’ lui mama, Cristi,  a primit o lovitura groaznica, a cazut bacalaureatul cu 4 la matematica. Desi la celelalte materii a avut note rezonabile, zic eu, ghinionul a venit de la matematica . Eram tentat sa cred ca nu s-a prea pregatit dar cand am auzit la televizor ca o tara intreaga a cazut, ca notele au fost incepand de la unu, se pare ca baiatul  nostru,  Cristi,  a luat nota mare.

Punandu-ma in pielea lui , duminica cand mi-a comunicat rezultatul,  nu m-am simtit de loc bine …

Am incercat si eu sa gasesc vinovati pentru dezastruosul rezultat si credeti-ma am gasit : PROFESORII (marea lor majoritate).  Asta este parerea mea si nu mi-o schimba nimeni.

Este inadmisibil sa mergi zi de zi la scoala, 12 ani, si sa nu-ti bage profesorii ceva in cap …

Sa nu-mi spuneti ca au salarii mici ! Le aveau inainte de a le fi taiate chiar foarte mari ! Nu mai vorbim de meditatiile care le dadeau si care erau venituri incasate la negru -nu plateau nici un fel de impozit- .

Nu zic ca tinerii nu au nici o vina , ca se omoara cu invatatura dar pentru ce mai platim din buzunarele noastre profesorii daca rezultatele sunt acestea. Merita sa fie dati afara marea majoritate si asa nu au rezultate …. Eu pe ei ii vad vinovati. Contaraziceti-ma !

PS.  Baiatul mamei totusi ar trebui sa mai puna mana pe carte, se pare ca l-am supraestimat . Eu pentru ca mi-a fost simpatic  ii doresc mai mult succes in toamna . NU TE LASA CRISTI !

[sursa poza] 

Posted on 04/07/2011, in bacalaureat, bacalaureat 2011. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. referitor la bac, partea cu au fost stresati de camerele web o traduc ca, nu ne-au lasat sa copiem….is pro examene corecte, pe bune, chiar si daca inseamna note f mici sau….ce a iesit

    • @andreileca78 – Sa inteleg ca acesta este nivelul pregatirii elevilor si ca acesta ar fi bac mai corect, multumita camerelor video ???
      Vezi mai multi fotbalisti si „alte specii” care TOTUSI au reusit sa ia examenul !

  2. eu cred ca 😉 scara valorilor s-a cam schimbat acolo. Basescu trage mata de coada…fura…si la fel face si ceata lui. Un tanar trebuie sa primeasca din casa , de la societate anumite valori pe drumul vietii. Stie toata lumea ca bacul se „cumpara ” la un moment dat prin tot felul de „bani de protocol”…nu mai exista dorinta de cunoastere. Ea a fost inlocuita cu dorinta de a fura pe cine si cum poti. Cine seamana ce seamana…aduna NUMAI ce a semanat! E un semnal de alarma…pentru cine e capabil sa-l inteleaga. Vine din urma „generatia cu parintii la munca in strainatate”…generatia care stie sa caute cu „googal” orice numai inforatii utile nu…si lista poate continua. Toti sunt de vina, parintii, copii, profesorii, societatea. Acum lumea incearca sa gaseasca vinovatii. Eu as incerca sa gasesc solutii…ma rog .

  3. Aprob 100%!!!

  4. @Andrea S – Tie trebuie sa-ti dea omul dreptate – tu gandesti nemteste !
    Eu m-am legat doar de profesori pentru ca eu consider ca numai daca nu vrei tu ca profesor nu poti sa-i inveti ceva pe elevi. Hai sa zicem, nu pe toti, ca sunt si lepre, dar totusi un procent cat de cat. Ori rezultatele sunt cum sunt.
    Cum zici si tu si pe vremea mea au copiat unii la bac dar ii numarai pe degete.

  5. De fapt BAC-ul este un exament de absolvire. Daca 4 ani ai invatat si ai note bune imposibil sa nu iei si BAC-ul. Din pacate notele din timpul anului nu reflecta realitatea si rezultatele se vad. Andreea are dreptate 100%.

Lasă un răspuns

