Piata de flori in Olanda


In pimbarea care am facut-o in centrul orasului Groningen am dat si de o piata cu flori .

Nu puteam parasi tara cu unul dintre  cele mai mari exporturi de flori din lume,  fara a arunca o ocheada.  Si asta am facut.

Privit si voi, ce-i ce n-ati avut posibilitatea sa le vedeti pe viu, cat de frumoase sunt. Eu care sunt un mare iubitor de floricele  am ramas placut impresionat ! Astept impresiile voastre !

Gherbere

Aranjamente florale gata ambalate

Flori artificiale


Priviti ce minunatii :


 Si aici aveti cateva seminte :

Toate florile de mai sus, inclusiv semintele, le dedic sotiei mele  Ghiocel, care ma suporta  …

Mi-ar place sa cred ca … nu prea greu !

Nu in ultimul rand cititoarelor mele !

Posted on 05/07/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara, Flori, Floricele, Olanda. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Mmmmm cata culoare, forme, frumusete dar mai ales ce PRETURI !!! Multumim pentru incantarea ochilor !

  2. sip ati pierdut o ocazie buna de a acumula cateva bile albe (necesare avand in vedere pescuitul ce urmeaza) daca nu ai luat ceva flori pt dna ghiocel; sunt frumoase; gerbera era 3 euro …buchetul, floarea?

    • @andrei – Tocmai d’aia am si bagat textul … nu stiam cum sa-i spun ca stam si luni !
      Esti baiat istet …

  3. ok VREAU SA COLABORAM

  4. DESCHID O FLORARIE IN ROMINA

  1. Pingback: Piata de alimente in Olanda « sip " to be or not to be "… blogger

Lasă un răspuns

