Kiel – cazare ireprosabila cu bani relativ putini


Dupa Olanda drumul nostru se indreapta spre Danemarca, cu o pauza de o noape la Kiel, in Germania. Cazarea de la Kiel o consider ca una dintre cele mai bune gasite de Cristi in concediul acesta. Desi pe dinafara hotelul nu arata de loc prea grozav, nu era urat , dar nici prea frumos, interiorul ne-a lasta placut impresionati, drept pentru care vi-l recomand cu caldura.

Camerea eleganta si curata, baia de o eleganta uimitoare, despartita de camera printr-un imens perete de sticla.

Holurile , coridoarele, inclusiv sala de internet pe care am descoperit-o tarziu dimineata, inainte de plecare, ireprosabile.

Nu era de 4-5 stele dar calitatea interioarelor era fara cusur si unde mai pui ca pretul unei camere  era de cca 50 de euro pe noapte. Trebuie sa recunosc ca era un hotel , in adevaratul sen al cuvantului, nemtesc !

Ne-am dorit ca si la intoarcerea de la Copenhaga sa ne cazam aici dar intre timp pretul pe noapte crescuse substantial iar  „managerul” insarcinat sa ne  cazeze ne-a rezolvat la Berlin intr-un hotel poate la fel de frumos , cu multe etaje,  dar care pe mine m-a incantat mai putin.

Inca o data multumiri juniorului !


Cam asa arata pe dinafara :

Celor interesati aveti aici si locatia :

Posted on 07/07/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu 2011 vara, Kiel. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. sa inteleg ca era si imprimanta in camera? nu am vazut pana acum…

    • Nu in camera Andrei, in sala de internet , o camera dotata cu ce ai vazut , unde d-l Serb si-a postat postul in dimineata aceea. Imprimanta am vazut-o la plecare ca era foarte bine daca listam harta cu locatia noii adrese de la Kopenhaga.

  2. eu nu am putut folosi imaginea postata de tine, nefiind experta in editari imagini, deci informatia a fost inutila in ceea ce ma priveste. mi ar fi prins totusi bine, cazarile in conditii omenesti fiind mult mai scumpe. in hosteluri am gasit cu 30 eu/pers. in final ne am cazat destul de departe de centru la un privat, platind 40eu/cam. am avut bucatarie si baie.

Lasă un răspuns

