Iesire la Mures


V-am inebunit destul cu povestile din concediu. Facem o pauza pentru ceva mai proaspat : iesirea la Mures a trupei de tenis.

Am intitulat-o asa pentru ca mai sunt unii (invidiosi) care daca nu vad peste si vad doar bere si distractii m-a contrazic si spun ca ceea  ce am facut noi e orice,  numai pescuit nu .

Poate au si putina dreptate …

Eu in principal mi-am dorit pe caldurile astea – in jurul lui 37 de grade- sa fac baie-n Mures si sa pescuiesc.  Locatia, din nou pensiunea cu circuit inchis, a d-lui Nicu Blagut –  ZORA,  pensiune indragita de membrii trupei din cele doua iesiri anterioare.

Precizez ca Muresul a fost  destul de mare, spre deosebire de anii trecuti,  era din dunga-n dunga , ceea ce ne-a ingreunat mult iesirea din apa. Cum pescuitul a mers foarte, foarte prost, am prins doar cativa obleti in trei zile , am marsat pe distractie.

Incepand de la iesirea cu barca  pe Mures si  inotat cat cuprinde . O paranteza se impune, si  aici mai tanarul coleg Andrei este cel mai bun, la distanta mare Jeffry si pe ultimul loc SiQ -ul. Nu vorbesc de mine , din modestie … inca sunt destul de bun.

Spun asta pentru Ghiocel sa nu creada ca am ruginit de tot …

Am gasit si am mancat , de pe dunga apei, zmeura, mure si dude, toate astea de la bunul Dumnezeu .

Juniorii s-au jucat cu mingi pe o tinta prevazuta cu skai . Nu va spun cine a castigat , poate spun ei. Spre tristetea noastra nu am putut juca tenis de masa intrucat masa d-lui Blagut sa scorojit de la un an la altu . Poate la anul  …

Am mancat din tasca , bucatar fiind d-l Jeffry care stie ceva meserie drept pentru care nevestele noastre ar trebui sa-i multumeasca, n-a scabit nimeni in iesirea asta !

Ce ne-a  scapat , de data asta, si nu stiu cum a fost,  plimbarea cu caiacul. Cu tate ca accesul in apa era dificil ne descurcam noi.

Ca sa nu spuneti ca nu s-a pecuit  iata si dovada :

Cel mai inrait pescar d-l Leca, dar n-a fost sa fie …. Data viitoare poate mai scade Muresu

Schimbam locul poate , poate  dar tot nimic


Partea proasta e ca nici momeala adecvata pentru  Mures  nu am avut. Ramele erau de balegar, foarte subtiri, greu de pus in ac. Viermii au murit repede in caldura . In locul pe care-l vedeti, am sapat, cu un harlet gasit la fata locului si am gasit doua rame groase care se pare ca le-au placut pestisorilor. Dar din pacate nu am gasit altele.

Un om perseverent. Nu voia cu nici un chip sa renunte

Lansare puternica, spre mijlocul raului. Poate poate …

Si acum cine stie cunoaste :

E mic el dar e peste si este singurul prins in acest loc. In total  pe teritoriile Blagut am prin doi . Cei mai multi i-am prins cu Sever , Vineri si sambata dimineata, am saturat pisica …

Vezi mama ca te-am ascultat ! Am palaria de paie, camasa pe mine, sa nu ma ard si slapi in picioare sa nu ma intep . Sa te mai aud ca spui ca nu te ascult …

Si aici l-am batut pe Leca …


Am schimbat locatia, poate aici …

Singurul eveniment, d-l Jeffry a facut o baie fiindca a agatat undita

Dupa atat „peste” ne-am hotarat sa ne racorim

Se pare ca baia a prins  foarte bine

Dupa atat inot ni se face foame

Masa a fost pregatita de  „bucatarul” casei , d-l Jeffry

Dupa o masa copioasa merge si o bere

Sau altii mai sclab pregatiti doar apa minerala, ghiciti care ?

Cu burtile pline ne odihnim putin

Fiecare ce a apucat

Cel mai  putin orientat d-l SiQ . Liniostiti-va n-a patit nimic chiar daca pe masa sunt atatea flori …

Dupa odihna baietii trec la joaca . Gasisem jucaria in „apartamentul” lui Nelutu si banuiam ca-i intereseaza  si n-am gresit

Unul doar este castigator. Ghiciti cine ?

Era nevoie si de un arbitru

Cam acesta a fost un rezumat a zilelor de pescuit  nu neaparat in aceasta ordine cronologica. Am omis sa va spun ca am jucat fotbal la care recunosc m-am facut de ras. Conditia fizica bat-o vina …

In final cateva poze legate de minunata resedinta de vara a d-lui Nicu  caruia ii multumim inca o data pentru gazduire.


.

Posted on 13/07/2011, in "Pensiunea" Zora, Andrei, Jeffry, Mures, pescar, pescari, pescuit, SIP, SiQ. Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Ce pofta mi-ai facut de Mures…

  2. Santamaria Maria

    V-am admirat mult concediul minunat de care ati avut parte si va felicit!Desi si eu mi-am facut concediul dar de aceasta data in strainatate, totusi sunteti de …invidiat!Va multumesc pentru minunatele impresii si imagini pe care le oferiti si altora.
    O vara minunata in continuare va doreste Miryam.

    • Multumim lui Dumnezeu ,cu putina chiverniseala inca ne mai putem permite. Ne ingrijoreaza situatia dupa pensionare. Desi am muncit o viata si normal ar fi fost sa avem o batranete linistita si fara griji cine mai poate sti ce ne ofera viitorul ? Sa fim sanatosi asta e cel mai important.
      Si noi iti dorim tot ce e mai bun !
      Tine aproape !

  3. @criserb – Cred si eu . Nu a fost rau de loc .

  4. au fost niste zile superbe, oare reusim sa o permanentizam? 😀 ca tare frumos e…

    • Cu siguranta, cu o conditie sa ne lase nevestele …
      Ghiocel, a mea, n-a fost prea incantata ca a ramas in weekend singura chit ca nu ar fi suportat caldurile alea.

  5. Iesirea a fost dupa imaginile vazute superba! Sip am inteles unde bateai;) Cel mai mult mi-a placut fotografia in care ii aratai” primei tale sotii” ce ascultator ai fost 😉
    Locatia este dupa cate am putut eu aprecia de nota 10 cu multe, multe felicitari !!
    Mie personal mi-a placut postrea de anul acesta mai mult decat cea de anul trecut !
    Andrei daca as fi in locul tau as face un contract …cred si eu ca ar trebui permanetizata actiunea…

  6. @AndreaS – Tu esti o draguta !Trebuie sa recunosc ca ai inteles bine …
    Ce sa cred, ca-ti plac barbatii ascultatori ???
    Oare Ghiocel intelege ca exista cerere de permanetizare ???

Lasă un răspuns

