Nu suntem vesnici …


Daca anul trecut era pe langa noi  si ne distram impreuna, iata ca anul acesta nu  l-am mai intalnit. Doamne , Doamne l-a luat la el !

Vorbesc aici despre Nelutu, omul bun la toate, a lui Blagut dar nu numai.

I-a servit pe multi cu toata priceperea sa.

Mai zilele trecute cand am urcat in camera lui m- a cuprins o mare melancolie cand am vazut o realizare deosebita, am inteles , facuta de o colega de-a lui Nicu care a beneficiat de serviciile celui plecat. Un mod foarte frumos de a-si manifesta compasiunea pentru cel ce ne-a parasit mult prea repede.

Pentru ca  mi-a placut,  vreau sa v-o arat si voua,  sa vedeti cum prin niste gesturi simple, dar frumoase, putem sa ne amintim de cei dragi.

Nici eu Nelutule nu te voi uita si-mi cer scuze public ca poate uneori am depasit masura cu glumele mele …

 

Casuta ta a ramas goala si pustie semn ca doar omul sfinteste locul …

Dumnezeu sa te aiba-n paza sa !

Posted on 15/07/2011, in "Pensiunea" Zora, Nelutu. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. tin sa adaug, cu toata ca nu l-am intalnit pe dl nelu decat 3 zile, ca era un bucatar desavarsit un maestru al artei culinare, care ne-a rasfatat cu maiestria lui; RIP

  2. dumnezeu sa il ierte !

  3. alin catana

    la vara sper sa ajung si eu pe acolo vreo 1 s-au 2 zile,de cind a trecut pe lumea cealalta nu am mai fost,din cauza distantei si a lipsei de timp

  4. suntem vesnici!

Lasă un răspuns

