Sa mai zic ca n-am noroc …


Ieri am fost in Real la Deva sa facem oarece cumparaturi.

O d-soara ma invita sa cumpar doua sticle de ceai Lipton  spunandu-mi ca e o promotie cu premii.  Cand a auzit romanul de premii va dati seama  cum a reactionat. Am cumparat cele doua sticle cu atat mai mult cu cat noi bem in mod frecvent ceaiul acesta.

La casa, nesimtit,  intreb casiera  unde sunt premiile si ma indruma spre o taraba spre iesire. O alta domnisoara ma invita sa trag un tichet, il razueste si iaca norocul – Un set de baie Lipton ice-tea

Altii castiga milioane … eu setul de baie ! Sa mai zic ca n-am noroc !

Posted on 24/07/2011, in Lipton ice tea. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Ah Sip…in locul tau ca bautor constant de ceai marca asta…le-as sugera pentru consumatorii adulti…sa promoveze barci cu motor ;)) asa macar ai rezolva problema ta!
    Deci fara gluma imaginea Redbull e pe 3 monitoare in casa…sa fie pe unde ma misc!

  2. Tu esti o draguta cu barcile , n-ar fi rau !
    Cat priveste cursa lui Tomi si noi, inclusiv d-na Ghiocel, facem acelas lucru . Acum ma mir cum de Christian zboara inapoi .
    E bine pentru Tomi . Distana s-a micsorat la 90 de km.

  3. Bun si bronzul – la capitolul premii !
    Cat priveste situatia lui Tomi, Doamne stim ca Poti , ajuta-ne Doamne sa iasa treaba bine !

  4. Hahahaha!!! Am castigat si eu un set asemanator pe pagina lor de Facebook, Lipton Ice Tea Romania! L-am castigat saptamana trecuta din nimereala. Mi l-au trimis in 3 zile, foarte prompti si cool!! Asadar..m-am lasat de baut simple Thea a la mente si m-am apucat de Lipton Ice Tea!!

  5. Stiu si eu concursul unde au dat un kit de plaja, n-am castigat dar daca zici ca se da si la casa, ma bag, imi place maxim lipton ice tea 😀

Lasă un răspuns

