Conferinta de presa a lui Sumy


Sumy, mascota mea, a venit cu mine, dar sa va povestesc …

Cand sa mancam la Marcel ,deschid sacosa de mancare, cea cu tot tacamul pentru excursie si de ce credeti ca dau intr-o cana , Sumy al meu,  mascota,  cumparata la Monaco.

Ghiocel, draga de ea, a avut grija sa vada si el Hungaroringul. Asa se face ca vreo doua zile l-am purtat dupa mine sa vada si el minunea… Colegii mei nu mi-au spus , dar m-au lasat  sa inteleg ca ma cosiderau putin cam ” plecat ”  si  asta doar din vina lui Ghiocel.

Ce a vazut el , dupa cum ne este obiceiul, trebuia sa povesteasca si sa informeze  intreaga „menajerie” de papitoi din camera sotiei. Ori prima poza tocmai asta reda , „Comferinta de presa a lui Sumy” imediat dupa revenirea acasa si prezentare noului venit, Hungaroring (n-am gasit alt nume , pentru el, mai sugestiv)

Hungaroring este suvenirul luat de subsemnatul pentru a-mi mai spala din pacate, asta in cazul ca as avea …

Trebuie sa recunoasteti ca e frumos, dar tot Sumy este seful – el e cel mai gras  !

Aici il zarim , pentru prima data, pe viu, pe adevaratul Schumacher ! Spuneti si voi daca nu semanam ?

In completarea Conferintei de presa, sustinuta de Sumy si Hungaroring,  cateva poze care sa le sustina afirmatiile !

Poate n-ati observat, unele,  au in fundal tricolorul Romanesc

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 03/08/2011, in Hungaroring, Schumacher. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

