Formula 1- Hungarian Grand Prix


Scopul vizitei, de acum exact o saptamana, la Budapesta a fost Marele Premiu de Formula 1 de la HUNGARORIND.

Daca in prima zi am vizitat standurile vazand de la cativa metri bolizii , adevarate opere de arta tehnologica, in urmatoarele doua zile ne-am familiarizat cu circuitul. Au avut loc calificarile atat la GP2, GP3, Porche Mobil 1 Supercup si  Formula Unu .

Nu retin daca am mai scris dar in prima zi am avut o surpriza totala la care sincer nu ma asteptam. Zgomotul moroarelor, turate la maxim, a fost fantastic, aproape insuportabil, fiind nevoiti sa ne facem dopuri  pentru urechi din hartia de servetele.

A doua zi  ne-am ingrijit sa ne cumparam, de dimineata,  dopuri speciale cu care zgomotul era mai suportabil.  In cele cateva zile am avut curiozitatea sa parcurgem pe jos, de jur imprejur, circuitul despre care v-am mai povestit. Multa lume era venita cu cortul pe dealurile din vecinatate. Unii isi construidera adevarate schele de constructii pentru aputea vizualiza cursa fara bani.

Pot sa va spun cu sinceritate ca am fost foarte incantat de faptul ca am putut sa vad , pe viu, cu ochii mei un concurs de formula 1 dar trebuie sa recunosc ca pana la final mare lucru nu am prea inteles. Nu stiam cine conduce cine-i al doilea,  al treilea, cine era concurentul a carei masina a luat foc   Intr-un cuvand pana la sfarsitul cursei cand am citit rezultatul final si am afalt castigatorii cursei  Button 1, Vettel 2,  Alonso 3 , si Hamilton 4,  nu stiam aproape nimic. Informatiile se dadeau pe monitoarele gigant dar in ungureste ….

Asa se face ca voi cei de acasa, care ati urmarit cursa, cu siguranta ati avut mult mai multe informatii decat mine. Tot ce am vazut eu, in mare, puteti vedea si voi in filmuletul pe care l-am realizat si pe care vi-l pun la dispozitie. In plus eu am vazut si atmosfera …

A fost  totusi o experienta unica pe care n-o regret si pentru care multumesc  inca o data.

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 07/08/2011, in Formula 1, Hungaroring, Hungaroring 2011. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

