Relatari din „gradina”


Pentu ca Ghiocel n-avea chef de  plimbare Sofronica azi a fost in vacanta.

De necaz eu am trecut in „gradina” si m-am ocupat de agricultura. De geaba fac   guvernantii  afirmatii  cum ca recoltele de anul acesta depasesc toate asteptarile, la mine pe balcon situatia sta cu totul altfel…


Rosiile si in special cele de la Sever, au crescut mari, cat un copac, obturandu-ne geamul de la sufragerie, asta poate si datorita faptului ca le-am plantat in vasele in care am avut anterior, marul si parul care se imbolnavisera de deces .


Recolta insa e sclaba, doar doua rosi,  verzi,  dar promite .

Rosiile au o multime de flori si cu putin noroc  daca albinutele isi fac datoria   recolta de gogonele va fi substantiala.

Cat priveste recolta de busuioc este suficienta pentru a- mi pune un buchetel la palarie la prima nunta.

Capsunile anul acesta, nu le-am vazut culoarea. Au dat niste stoloni lungi pe care am incercat  sa-i inultesc.

Recolta de patrunjelul este suficienta. In doua jardiniere mici ii ajung lui Ghiocel anul acesta.

Ardeii iuti sunt in numar de trei, poate mai apar si altii dar sunt prea mititei si nu ma pronunt inca.

Am scris acest post pentru tinerii de la Bucuresti care trebuie sa inteleaga  ca in toamna aceasta e indicat sa-si faca aprovizionarea de iarna, din timp,  din piete, pentru ca pe mine  nu po conta,  poate doua trei gogonele …

In timp ce udam in gradina si imi legam rosiile pe araci  „raufacatori”  taiau copacii de prin zona !

Posted on 20/08/2011, in Balconul, gradina mea. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

