Sambata dimineata, ora 7


Ca de obicei imi beu cafeaua  singur in fata calculatorului, Ghiocel inca doarme …

Imi verific maill -ul, traficul pe blog, citesc presa si ma uit si pe facebook . Si aici la domnisoara Banciu Dana am dat de niste poze  in fata carora am ras ca prostu de unul singur, desi pe multe dintre ele le stiam . Vreti sa radeti si voi ,dati click  aici ?

Posted on 20/08/2011, in Dana Banciu. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. nu merge link-ul la poze

  2. nici la mine nu merge

  3. @andrei leca78
    @Am zis
    Se pare ca fiind pozele d-soarei pe Facebook acesta nu lasa sa le vada decat prietenii ei, acceptati. Sory !
    Explicatia mi-a dat-o SiQ -ul, colegul meu, pentru care-i multumesc !

  4. Pai era normal, de ce trebuia sa-ti dea cineva explicatii…..

Lasă un răspuns

