Piata de legume-fructe in Praga


Pentru ca ieri va vorbeam despre  Praga mi-am amintit ca am italnit acolo, in buricul targului, o  piata de legume-fructe de-mi lasa gura apa … Cainele lui Pavlow era mic copil fata de mine …

Cu toate asta lui Ghiocel nu i s-a facut mila de mine ! Si pentru a vedea cat de zgarcita este va pun alaturat si cursul de schimb :

Puteti  face o comparatie si cu piata din Groningen – Olanda despre care scriam prin iunie.

Cam asta este zona pietei, nu departe de zona zero a Pragai

Si asta-i marfa :


Oare mi se pare mie sau oamenii astia stiu sa vanda, nu numai suveniruri ci si legume , fructe …
Promit sa va arat ca stiu sa vanda si ciocolata si  bomboanele …

Posted on 08/09/2011, in legume-fructe, piata de alimente, Praga, Praha. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Am intrat de curiozitate pe versiunea franceza a blogului, si am vazut traducerea lui google. E ceva de genul cum vorbeste fiul meu cel mic:”je italnit ” e un exemplu de traducere. fun.
    Fiul meu: zice je veux patutz ( scuze pt tz dar nu am tastatura Ro instalata). Intr-un an vorbeste el bine si romaneste, are abia 3 ani.

  2. Daca ai inteles despre ce este vorba e bine . Sigur ca traducerea este sclabuta dar zic eu ca e mai mult decat nimic..
    Juniorul o sa vorbeasca cu siguranta romaneste si daca n-o sa-l inteleg voi traduce cu Google ….
    Te-am pupat !

  3. Cand o sa postati ciocolata si bomboane va rog sa cenzurati fiindca daca vede sotul meu sigur in minutul urmator se va sui in masina ca sa fuga pana acolo…

    • @Nicsanu Marcla – Si eu sunt un poficios, dar daca nu-i nu-i si basta …
      Ghiocel speculeaza treaba asta ! (ca nu am ce sa pierd …)

Lasă un răspuns

