Nunta lui Sodolescu …


Respectiv,  Andreea Petronela si Remus Gabriel.

Cum mai spunea si Cristi mai zilele trecute in sambata aceasta ne-am nuntit.  Cristi a avut nunta la Cluj, orasul studentiei mele,  Dana la Focsani orasul ei natal iar  noi seniorii la Rusu.

Acum prin intermediul internetului, facebook-ului vom vedea poate, care a fost cea mai frumoasa.

Prietenii nostrii Sodolestii – seniorii- au organizat o nunta minunata , cu multa lume BUNA , cca 500 de persoane, depasindu-ne toate asteptarile.

Copiii Andreea si Remus au fost minunati, nasii la fel,  as sublinia putin – mie mi-a placut mai mult nasa – lui Ghiocel, ce credeti ? Sa spuna  daca are curajul .

Primele fotografi le-am facut la biserica

Mai jos  puteti vedea doi „tineri” botezati in aceeasi zi, in aceeasi biserica, si-n aceasi apa … zice el !

Sustine ca e primul care a vazut-o goala …

Noroc ca mai sunt si oamneni seriosi care nu baga in seama copilariile … EU si doamna doctor …

Cateva poze la iesirea din biserica

Si acum una din pozele de grup

Dupa biserica, am plecat cu alaiul la Rusu,  intr-un decor natural minunat.

Si vremea a tinut cu nuntasii , fiind minunata.

Fix la ora 14  alaiul este intampinat cu traditionala sampanie

Sala minunata, meniul minunat si foarte rafinat, un lucru as puteasa sa reclam : paharele de tuica erau chiar pentru oameni bolnavi … probabil voiau sa sublinieze ca alcoolul dauneaza grav sanatatii, sau s-au inteles cu Ghiocel …

Glumesc bineinteles, bautura a fost la discretie !

O poza pentru posteritate …

A inceput sa vina lumea buna . Nu ma refer la noi …

Unul dupa altu

Ne-am intalnit  aici , dupa vreo 20 de ani, cu prieteni vechi  veniti tocmai din Germania . Poate-l mai stiti pe doctorul Serker cu sotia Odil si cei doi gemeni, acum barbati adevarati.

Mi-ar fi placut mult sa fie aici si cumnatul meu, doctorul maxilo facial Vivi Badulescu , nu doar delegatii sai,  sotia si copiii ,  pentru a putea retrai impreuna clipe fericite ale   „doi mari crai”  din  vremea lor  !

Ne-am intalnit aici si vecini cu care nu ne-am vazut de mult timp

dar si neamuri

Oficial nunta a inceput cu dansul mirilor

si al nasilor

Intre timp sala s-a uplut . Problemele gazdelor se aglomereaza. Bebe primeste , se pare, ultimile sarcini  si daca observati  are capul plecat …

Iar cand scapa putin , unde credeti ca este …

Se pare ca tot la problemele de servici ii sta capu’ ….

Dupa dans si mancarica , foarte buna de altfel,  o gura de ozon nu strica

Admiram priveslistea unui inceput de toamna

Si de ce sa nu fiu sincer,  aici chiar mi-ar place sa traiesc

In prin plan   se poate  vedea  Jietul si Lonea

Iar in departare Parangul

M-am bucurat mult vazandu-mi vedeta preferata de muzica populara , inegalabilul taragotist Dumitru Farcas dar si prietenul sau  dirijorul ansamblului Clujan Martisorul, pe care-i savuram inca din studentie.

Si ca sa va spun un secret, mie cand canta Farcasu, mi se ridica parul pe maini …

A fost minunat , un spectacol  ” live ” savurat de intreaga asistenta si mult aplaudat !

De mancarurile speciale , din care amintesc doar ciorba in coaja de paine si pepene cu inghetata, o las pe Ghiocel sa vorbeasca la „Retetele mamei”  doar a pozat cam tot. Dar ca sa va lingeti pe degete aveti aici meniul .

Surprizele au fost presarate pe parcursul celor 10 ore de nunta .

Am avut parte de nababi bogati , cum se cade la o asemenea nunta, veniti tocmai din Dubai . Daca am retinut bine vor investi aici  …. Primarul si el prezent, a salutat investitorii , pe care sunt sigur ca-i va sprijini pentru a schimba pentru totdeuna fata Vaii Jiului …

Baloanele cu aer cald care au fost lansate , in noapte, spre varfurile Parngului au ceva unic !

Nu pot sa uit,  muzica,  a depasit si ea asteptarile, de ce credeti oare, era de pe vreme a noastra.

Cam asta a fost in cateva cuvinte,  poate cea mai frumoasa nunta la care am participat .

Dar era sa uit tortul :

Familia Sodolescu merita toate felicitarile , au fost la cea mai mare inaltime, BRAVO LOR  Casa de piatra copiilor , felicitari nasilor si cuscrilor!

Aveti aici un slide cu mai multe poze.

Posted on 11/09/2011, in Andreea Petronela, Nunta, nunta mare in Petrosani, Remus Gabriel, Rusu, Sodolescu, Todea. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Chapeau bas! Sa va fie de bine, distractia iar tinerilor si parintilor lor, felicitari si Doamne ajuta!

    • @mariana – Tu cu franceza ta m-ai pus in incurcatura …dar pana la urma si eu cu franceza mea + google, am descifrat urarea , da, totul a fost jos palaria !

  2. Bebe greseste, fiind in toiul unei ierni adevarate nu ne-au bagat in apa. Am fost botezati civilizat nu barbar cum se obisnuieste mai nou…..

    • @ghiocel07 – Dupa cat de tare o sustinea nici nu stiu cui sa dau dreptate …
      Inca ma mai gandesc la divort !

  3. Uraaaaaa!!!!!!!!! Asa nu-mi mai cere nimeni o bucata de cioco si o mai si mananca pe toata…..plus prajitura.

Lasă un răspuns

