Voua va plac dulciurile ?


Cu mana pe inima trebuie sa recunosc ca mie-mi plac, as putea spune ca sunt chiar dependent de ele …

Ghiocel trebuie ca zilnic sa-mi asigure portia de  cioco sau daca nu ceva dulce.
Si pentru ca va promisesem ca va prezint o cofetarie, as zice, mai mult o bombonerie cu laborator propriu,  care m-a lasat cu gura cascata, incerc sa ma tin de cuvant .


Mai intai cum am gasit-o. Ne plimbam pe stradutele pietonale ,nu departe de zona zero. Printr-o virina am vazut doi tineri cofetari care sub privirile trecatorilor pregateau materia prima pentru bomboane. Am stat si i-am urmarit din strada apoi am purces inauntru.

Alaturi de multi alti curiosi am asistat pana la finalizarea procedurilor respectiv taierea bomboanelor bucata cu bucata. A fost foarte interesant, cu toate ca mai vazusem procesul tehnologic si pe Discovery.

Si aici vedeti produsul finit gata de degustat

De data asta Ghiocel n-a avut incotro, a trebuit sa-mi cumpere, altfel ma asezam  pe jos si nu mai plecam d-acolo …
Dar sa vedeti si voi cum trebuie sa arate o astfel de pravalie, nu prea am vazut pe la noi nici macar  in orasele mari.


Se pare ca am omis sa va spun locatia , ” Finest Belgian Chocolates ”  Praga .

Posted on 14/09/2011, in bomboane, ciocolata, Praga. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

