Salonul auto de la Frankfurt


Da recunosc ca anula acesta n-am scris nimic despre el desi stiu ca s-a deschis, parca de marti . Dar in schimb sunt toba de noutatile de acolo.

Andrea S, prietana noastra din Frankfurt, ma someaza ca vom ramane fara ghid daca nu ajungem si noi pana duminica . Acum , mai Andrea o-i fi eu „mare scula pe bascula ”  dar nici chiar asa de mare … Va las de data asta doar pe voi, pe tine si pe Florin.

Poate ,poate cine stie pana in mijlocul lui octombrie  o sa vin sa-mi iau prospectele, sa nu te mai pun la cheltuiala , ca anul trecut , sa mi le trimiti prin posta. Nu pot sa afirm cu certitudine , mai depind si de Ghiocel… Eu mai sper inca un concediu pe urmele lui  Toma Coconea , respectiv Italia, Austria si Elvetia. N-ar fi exclus ca la intoarcere sa intram pe la voi dar nu promit nimic.

Pe voi in schimb, va rog sa luati prospecte, daca se poate, bine inteles, de la Citroen (c4, c5, C4DS, C5DS), Opel Astra, Renaul Megane, Ford Focus, Fiesta, B-Max, Evos, Skoda , Seat, Honda, WV . Din astea toate trebuie sa ma decid la una peste doi trei ani. Pana atunci Sofronica este masina ideala a lui „tata”.

Il salut pe Florin si pe Diana si astept sa-mi povestesti impresiile. Apropo, cat costa un bilet la targ, anula acesta  ?

Posted on 16/09/2011, in Frankfurt, Frankfurt / Main, salonul auto de la Frankfurt, Targul auto de la Frankfurt. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. 😉 De prospecte vom avea grija…dar nici un prospect nu se poate compara cu o vizita acolo. Se tine din 2 in 2 ani 😉 …Biletul de intrare costa 15 Euro…dar ii merita pe deplin ! Noi acum 2 ani am intrat la 9 dimineata si am iesit cu chiu cu vai ca ne-au dat afara la ora 20 😉 Am avut basici in talpi de la atata umblat! Dar a meritat – Vom face multe- multe fotografii( din cate am auzit anul acesta este primul an in care chinezii nu mai au voie sa fotografieze detalii ). Una peste alta este un targ deosebit…hostese dragute…masini de ultima generatie – acolo chiar ai sentimentul ca iei parte la viitor…este deschis pana pe data de 25 😉
    Despre concediu…m-as bucura…cand mai stii ceva amanunte pe unde ce si cum….anunata-ne poate ne alaturam la vreo etapa…daca mai apuc anul asta sa imi iau si zilele de concediu 😉

  2. @Andrea S – Sunt constient de ce pierd, ce regret mai tare sunt hostesele…ce noroc pe Florin ca poate sa faca poze !
    Cat priveste concediul si traseu inca nu mi s-a dat bun de tipar … dar te vom tine la curent .

Lasă un răspuns

