N-am stat nici astazi …


Pentru ca in week-end mi-am facut ordine in poze,  transpunadu-mi pe un hard disk toate pozele de pe CD-uri, in dorinta  de a le avea pe toate la un loc , vreu sa va spun ca nu am stat de loc , si au fost destul de multe .

Mi-au sarit in ochi pozele de la  „Intalnirea de 30 de ani de la terminarea liceului ” , liceul meu drag din Arad.  Cum Aradul este prima mea dragostea si mult mai tarziu Petrosaniul, am incercat sa creez o pagina speciala cu acest eveniment, pe care voi mai adauga ,din 10 in 10 ani,  cu conditia sa mai traim…

Pentru inceput cum aratam pe tabloul de sfarsit de an scolar 1972-1973, la absolvire,  restul il puteti vedea pe noua pagina ” 30 DE ANI LICEU ” , inclusiv lista complecta cu numele colegilor, preluata de pe siteul liceului.

Posted on 20/09/2011, in 30 de ani, 30 de ani de la terminarea liceului, Arad, aradeni, Liceul Elena Ghiba Birta din Arad, Liceul nr.2 Arad. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. He he, abia aşteptam să apară tablourile alea imense în vitrinele magazinelor de prin Petroşani să văd pe cine mai cunosc.

    • Numai ca asta a aparut in Arad !
      „Artistul” a ajuns in Petrosani cu 5 ani mai tarziu , dupa armata si facultate !

      • Am citit. Eu doar îmi aduceam aminte cum pe vremuri aşteptam să se termine şcoala să văd aceste panouri expuse. Erau un fel de mândria oraşului. 😀

  2. O mare parte din CD-uri sunt ale mele, ca doar eu sunt ordonata…..Ai uitat si sa-mi multumesti.

Lasă un răspuns

