Mi-am pierdut ceva timp …


Pentru ca incepusem ieri o noua pagina pe blog „ 30 de ani liceu ” dorindu-se a aminti de intalnirea de 30 de ani de la terminarea liceului dar si de cea care urmeaza, ce credeti ca mi-a mai trecut prin cap  ? Sa-mi caut colegii de liceu pe  Facebook  dar si pe Google.

Dezamagirea a fost totala  pentru ca practic nu am gasit pe nimeni. Nu speram sa gasesc multi dar totusi doi – trei … Dar sa ma explic.

Prima data am cautat baietii din ambele clase, reala si umana. Ca sa nu mint, dupa nume am gasit cate ceva,  gen Darlea Ioan, Cerbe Florin si inca cativa dar nu aveau datele trecute, nici macar orasul in care s-au nascut,  si nici poze pentru a-i putea identifica.

Am incercat si fetele, majoritatea, dar cu atat mai mult nu am gasit nici una, ele schimbandu-si numele dupa soti.  Ca sa nu ma dau ,de tot, batut am cautat si pe Google.

In general avocatii pentru ca banuiam sa gasesc  cabinetele lor si iata ca am gasit 3 . Primul Pasc Dimitrie, cu cel mai cuprinzator site, al doilea Dehelean Cornel notar in Oradea (eu cred ca e colegul nostru, dar nu sunt sigur, poate-mi confirmati sau infirmati voi)  si al treilea Valentin Constantin, gasit in mai multe  articole despre avocati si barou.

Se pare ca generatia noastra nu prea se impaca cu Facebook-ul si internetul …. Nu sunt prea multi,din generatia mea,  cei care vor sa le dovedeasca  odraslelor ca nu sunt chiar starini de  calculator si tot ce tine de el …

Filmuletul , de altfel foarte dragut, gasit mai zilele trecute pe facebook – ul unei prietene online , Oana B, se pare ca este valabil pentru generatia mea. N-am vrut sa supar pe nimeni in schimb de ce sa nu recunosc, sunt mandru ca la un singur clic pe Google , tastand doar,  serbionel  puteti ajunge la subsemnatul .

Cei care totusi aveti conturi pe Facebook pe Messenger etc. si doriti sa mai tinem legatura dati-mi un semn,un scurt comentariu.

Pana atunci va pup pe toti si sper sa ne revedem SANATOSI in 2013 !

Posted on 21/09/2011, in Intalnirea de 30 de ani, Liceul Elena Ghiba Birta din Arad, Liceul nr.2 Arad, Liceul nr2, Liceul Olga Bancic. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Domnule Ionel, stima pentru toti aradenii! 🙂 Si salutari petrosenenilor! In Petrosani am locuit si eu 1 an ca studinte 😀

    Va fac o dedicatie: vi-l prezint pe virtuozul taragotului romanesc Dorel Sparios ot Hunedoara
    http://upx.ro/dorelsparios/flash/

    Va doresc sa va gasiti colegii. Si eu sunt un nostalgic 🙂 Dar va avertizez, sa stiti ca desi foarte modern acest Internet, multi il evita, unii pentru a isi pastra comfortul anonimatului (deloc neglijabil, de exemplu recent am aflat despre Teodora Mares, actrita noastra, ca pana in ziua de azi si-ar fi dorit ca lumea sa n-o recunoasca asa usor pe strada, deabia acum a redevenit o anonima cand umbla prin oras), altii poate mai conservatori sunt doar rezistenti la nou, ca si cand ar fi un „apa trece, pietrele raman”. 🙂
    Ca sa nu mai amintim de cei plecati peste hotare care sunt chiar mai greu de dibuit.

    Servus si Noroc bun!

Lasă un răspuns

