Am o jucarie noua …


De mult imi doream un telefon cu wireles si sistem de navigatie cu Google Maps, respectiv Android. Am vrut  Samsungul I9000 Galaxy S,  pe care-l stiam de la junior si care zilele trecute se ieftinise la 1000 de lei. La un moment dat baiatu’ mi l-a oferit pe al lui, urmand ca el sa-si cumpere unul mai tare, I9100 S2.

In principiu eram de acord cu atat mai mult cu cat d-l pierde periodic, la toate gadgeturile, sume importante vrand sa fie ,  cel mai tare …  Imi convenea si faptul ca-l abgradase cu versiunea 2.3 fata de 2.1 la cel pe care-l vazusem eu.

Tot el m-a lamurit ca nu-mi trebuie mie, ca e mare , impropriu pentru un telefon , greu de descifrat (pt mine) si unde mai pui ca e si destul de scump.

Intamplarea a facut ca am descoperit SAMSUNG-ul Galaxy Fit, unul un pic mai mic (ecran 3,3″ fata de 4 al lui”) care la un abonament de 10 eu/luna, la Cosmote,  costa doar 209 lei. Are cam tot ce are  I9000, doar procesorul e la 600 GHz in loc de 1000, nu filmeaza HD, si nu are TV Out . Or mai fi si altele dar maruntisuri care pe mine nu ma intereseaza.

N-am stat pe ganduri si mi l-am cumparat si sunt multumit . Am reusit sa-l descifrez destul de repede, am putut sa ma leg de reteaua wireles d’ acasa  si dupa cum am vazut-o pe Ghiocel ca-l privea cred ca nu intram in 2012 si o sa-si cumpere si ea … Nu ramane ea mai prejos …

Un singur lucru ma deranjeaza. Camera foto pe care eu o folosesc destul de mult pentru pozele de pe blog,  desi este de 5 MP este cu mult mai proasta decat cea de la NOKIA care, doar de 3,2 MP ,  face niste poze minunate. Dar asta este, probabil nu poti fi cu toate …

Pentru junior dar nu numai, am pus filmuletul ca sa vada ce stie sa faca .

Posted on 22/09/2011, in SAMSUNG Galaxy Fit, Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. si deja stiti sa-l butonati? ma uimiti…

  2. desigur vreau doar sa va necajesc…dar chiar ati reusit?

  3. Da , 85,3% ….

  4. Dupa ce va jucati la el, poate ne spuneti si cat va tine bateria. Sa-l stapaniti sanatos!

    • Multumesc Vali !
      O sa va spun cu placere . Ieri am butonat cateva ore bune , n-am cronometrat, 6-8 poate mai mult si azi de dimineata imi spunea sa-l incarc ca mai are energie15%. si m-am conformat !

Lasă un răspuns

