Ajungem in Geneva


Am plecat din Haute Nendaz de dimineata, cu directia Geneva, desi poate am mai fi ramas o zi daca n-as fi vorbit cu Vlad sa-l anuntam ca venim.

Statiunea a fost minunata, se apropie , dupa mine, de St Motitz.

Si o ultima imagine din zona, orasul Sion vazut de la aproape 1000 de m.


In drum spre Geneva, dupa 70 de km ajungem la Motreux, pe o ploaie mocaneasca . Orasul despre a carui cazinou arzand in flacari, cu ani buni in urma , avea sa se lege realizarea faimoasei melodi „Smoke on the water” a lui Dee Purple.

Localitatea a mai fost calcata de noi asa ca  acum ne multumim cu rememorarea unor  amintiri

Am facut doar cateva poze lacului Geneva, partea frantuzeasca abia distingandu-se printre norii grei.


Loussanul a fost urmatoarea destinate . Intre timp ploaia se oprise si asa am putut vizita zona centrala. Am paract intr-o subterana ( la etajul 4)

langa Palatul de justitie :

Si am plecat spre centru

Niste intreprinzatori care stiu sa-si foloseasca eficient podurile.  Daca observasi sub trei arcade un bar

Lui Ghiocel ii cade cu tronc ocisma … Norocul meu, nu era numarul ei  !


Si tot prin parc ne intoarcem la parcare


Pentru ca se apropia ora intalniri la Geneva am plecat,   pe marginea lacului, evitand autostrada  .
Drumul a fost foarte bun , vremea cand cum. In jurul ori 18, ora lor, intram in Geneva prin partea estica a orasului. Asa am vazut cum se circula intr-un oras mare la o ora de varf.

Aglomeratia e din ce in ce mai mare

Fiecare metru avansat e o mare realizare … Consumu mediu pe 2356 de km creste la 4,5l/100


Suntem aproape de fantana care tasneste din mijlocul lacului

Reusesc, cat de cat, s-o surprind printre multimea de masini


Traficul inca e groaznic

Ultimi 6 km i-am facand traversand orasul de la est la vest,  dar prin buricul targului, la o ora de  maxima aglomeratie , in mai bine de o ora . GPS-ul ne-a condus foarte bine, de data asta , opridu-ne in dreptul locuintei d-lui Lapadatescu, junior si a viitoarei sale soti Bacaianu Livia. Primirea a fost de nota 10 cu +, fac precizarea pentru parintii de departe,  asta si datorita talentului de bucatareasa a Liviei. M-am linistit ca Vladut e pe maini bune !
Maine gazda ne este ghid in Geneva asa ca avem pe agenda mai multe. Cel mai important obiectiv este vizitarea CERN -ului locul lui de munca.
Dar tineti aproape , cu siguranta o sa am ce scrie !

Posted on 08/10/2011, in Concediu, Concediu 2011, Concediu toamna 2011, Elvetia. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

