GRAZ – insula de pe Mur


Primul popas in acest concediua a fost la Graz . Daca in prima zi am urcat la turnul din cetate de unde ne-a incantat panorama a orasului,  in cea de-a doua am dat o tura prin oras.  Imediat dupa ce am parcat mi-a atras atentia aceasta minunatie , din otel si sticla , relizata , in mijlocul Murului, in 2003, dupa planurile unui  arhitect new-yorkez .

Curiozitatea ne-a impins sa o vedem .   Pe o suprafata nici de cum mica, avand doua intrari, se afla  un restaurant, o terasa, si un inedit loc de joaca pentru copii. Pe terasa  lumea statea  la o cafea si se bronza . In restaurant erai protejat de eventuala vreme nepotrivita. In acesta din urama am baut un suc, am admirat minunatia si de comun acord am zis : ” asa se face turism”.

Dar mai bine  urmariti pozele .

Posted on 16/10/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu toamna 2011, Graz. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

