GRAZ-ul, un oras minunat !


Dupa  Insula am luat-o la pas prin oras . Am inceput de la primarie si am mers pana la opera .

Mi-a atras atentia o politista care amenda o biciclista (poate mai mult biciclista …). Se pare ca aici legea se vrea respectata.

In fata primariei o familie de sud americani dadeau un spectacol in aer liber, ca o modalitate de a-si promova albumul. Si credeti-ma, se vindea. Ghiocel a realizat chiar un mic filmulet cu aparatul foto.

Centrul lor a fost renovat in ultimii ani . Imi amintesc tot felul de santuri si conducte cu doi trei ani in urma, dar, dara cum arata minunat.

Zona operei este la fel de frumoasa

 Daca nu l-ati vazut inca si aveti posibilitate sa-l vedeti eu va  recomand cu caldura acest oras. Dar rezervati-va cateva zile !

Posted on 17/10/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu toamna 2011, Graz. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

