Petrosani – Targul de produse traditionale


Cum tocmai am sosit din concediu in acest week-end Sofronica a avut  liber.

Stand in casa si butonand calculatorul aflu de la Ghiocel ca afara  este : ” Targ de produse traditionale” . Frigul, de doar cateva grade, nu m-a determina sa ies din casa dar  doamna mea insista sa-i fac niste mici cumparaturi , si sa imortalizez,  „pentru promovare”  acest eveniment al urbei.

Am iesit din casa si am indentificat undeva in zona primariei soseaua blocata. Portiunea targului era intre Hotelul Jiul si Primarie iar perioada  acestuia  intre 15-16 octombrie. Am facut cumparaturile dar si pozele solicitate .

Poate si  datorita frigului, desi intre timp iesise soarele, apreciez ca era putina lume.  Cateva  tarabe mi-au placut, aducand cu … „Ziua recoltei” .  Acum imi explic de ce am strans, azi de dimineata, recolta de gogonele din balcon. Am considerat ca la 2 grade , dimineata, de acum urmeaza doar inghetul si pacat de munca depusa …

Aici aranjate altefel, ca sa arate a recolta  …

Ghiocel s-a ales cu doua borcanase de muraturi, tare-i plac !

In rest, despre Targul de produse traditionale, sincer , subtire …

Pentru cei de departe niste poze :

Această prezentare necesită JavaScript.

Posted on 17/10/2011, in Petrosani, Targul de produse traditionale. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Sip daca produse nu erau- macar ceva cunostinte din Petrosani puteai imortaliza;)

    • N-am spus ca produse nu erau . Am zis doar ca targul, mie, mi s-a parut „subtire”
      Sunt cateva persoane prin poze … nu le cunosti ???
      Concluzia : Petrosaniul este o metropola mare ! .

  2. Ba mai stiu pe cineva prin zona…dar statea in spatele aparatului de fotografiat;)
    Ce am mai descoperit este ca in fotografia cu „tuicile” pe masa este o fata de masa care o am si eu ;))

Lasă un răspuns

