Farurile care urmaresc curba nu sunt un moft, credeti-ma !


Daca  la Prutz am speriat-o putin pe Ghiocel urcand serpentinele spre casele localnicilor, la Sorico , in Italia,  in drum spre hotel Tamola – Piata San Giovanni nr.1 – am speriat-o rau .

De vina este juniorul care ne-a ales cazarea, de pe Booking.com …. cu vedere la lacul Como.  Numai ca noi nu stiam ca pentru a ajunge la destinatie trebuie sa urci serpentine in care curbele in ac de par sunt infinit mai grele ca cele din Pasul Stelvio. Se pare ca Doamne Doamne s-a razbunat pe sotie pentru ca m-a intors din drum cand  incercam s-o pacalesc mergand spre Stelvio.

Poveste este cam asa.

Ca sa nu inoptam in Elvetia ( trecuseram de St. Moritz) unde cazarile sunt foarte scumpe, ce mi-am ziz, coboram in Italia, care este foarte aproape si inoptam acolo. Cu siguranta pretul cazarii este mai accesibil. Numai ca pana sa se intunece n-am gasit o cazare care sa ne  convina . Am apelat la Cristi care ne-a gasit urgent cazare pe internet, de acasa din Bucuresti. Ne-a dat adresa printr-un SMS : Sorico – Piata San Giovanni nr.1.

Intram repede in Sorico dar culmea, GPS-ul imi spunea ca mai avem 9 km pana la destinatie. Iesim din Sorico si incepem sa urcam  pe stradute inguste. Cand urcusul a inceput sa devina periculos Ghiocel a inceput iar criza … La doar doi km de destinatie, dupa ce   eram convins ca e imposibil ca la capatul drumului sa fie un hotelul nostru , Ghiocel se panicheaza rau de tot, nu mai are aer, ma sperie dea binelea. Opresc intr-o curba in ac de par, acolo era locul cel mai larg. Incerc sa-mi linistesc nevasta, s-o scot la aer nerealizand ce altceva pot sa  fac.  Il sun pe Cristi cu rugamintea sa sune la hotel, sa intrebe daca este posibil ca locatia sa fie pe un asemenea drum, si raspunsul lui vine prompt, da, este in varful muntelui. Pentru ca mai aveam doar doi kilometri continuam drumul, cu Ghiocel in hohote . Vreau sa-ti spun dl Cristi ca se inoptase , curbele in ac de par erau foarte stranse -m-am trezit de vreo trei ori ca am in fata muntele, fiind nevoit ca o curba de aceea sa o fac din doua trei miscari . In acele momente mi-am dat seama ce bune ar fi fost niste faruri care sa   urmeze curba …

Am ajuns la destinatie cu bine, norocul nostru fiind ca in aceea seara nu ne-am intersectat cu nici o masina. Dupa ore bune Ghiocel si-a revenit de tot. Se speriase rau !

A doua zi ,   admiram peisajul , lacul Como vazut de la inaltime.

La plecare ii dau camera lui Ghiocel sa filmeze traseul . Sa-l vada si  fi’  su ….

Pe zi traseul este cu totul altul . Reusesc toate curbele din prima iar nevasta-mea ma surprinde de data asta , nu-i mai este rau ! Se pare ca  urcatul nu-i place ,  prefera sa coboare.

Filmuletul de mai jos va arata coborarea noastra, cca 20 de minute din care am lasat pentru voi doar 10. E mult , stiu, plictisitor , stiu, dar pentru noi a fost ceva destul de palpitant , mai ales urcusul !

Daca filmuletul nu este convingator aveti aici  cateva poze .

Posted on 23/10/2011, in CO, Concediu, Concediu 2011, Concediu toamna 2011, Hotel Tamola, Sorico. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Hai ca te-am trimis pe un drum misto 😛

    • Lui maica-ta i-a placut cel mai mult !
      Daca n-ar fi fost ea speriata si ar fi fost zi totul era OK !
      Nici drumul de la Sion nu difera foarte mult. Avem si acolo un filmulet !

  2. Daca doamnei Dumneavoastra nu i-a suras drumul atunci mergeti pe Stelvio fara ea 🙂 🙂 🙂 sau pueti considera ca ati mers pe Stelvio cel mic 🙂

  3. Zici tu ceva „Stelvio cel mic…” Eu am convingerea ca Stelvio cel mare nu poate fi mai greu decat „cel” pe care l-am facut. Doar ca serpentinele sunt vizibile de departe si haul, cand le privesti de sus, probabil te sperie. Dar drumul cu siguranta este mult mai larg..

Lasă un răspuns

